Digitální marketing

Žijeme v digitální době. Pokud se chcete zorientovat ve světě internetových vyhledávačů, mobilního marketingu, PPC reklamy a dalších složek internetového marketingu, máme pro vás intenzivní 5denní kurz Digitální marketing pod vedením špičkových lektorů a odborníků z české branže. Kurz je možné absolvovat jako zvolenou rekvalifikaci.

Koncept kurzu digitálního marketingu pochází od společnosti Digital Marketing Institute – celosvětové autority v oboru digitálního marketingu. Obsah kurzu je přizpůsoben tak, aby účastník úspěšně složil zkoušku, která je uznávaná ve více než 70 zemích světa.

Kurz je určený

  • Pracovníkům marketingových oddělení, kteří se potřebují a chtějí dozvědět o aktuálních trendech
  • Podnikatelům, kteří poznají přínos internetového marketingu pro svůj business
  • Absolventům, kteří se snaží získat uplatnění v marketingu
  • Lidem, kteří chtějí začít pracovat v digitálním marketingu a potřebují získat ucelený přehled o online světě

Obsah kurzu

Kurz je rozdělen do deseti bloků, každý den se vyučují dva bloky

1) Úvod do digitálního marketingu

  • přehled jednotlivých podob internetového marketingu, jejich možnosti, výhody a způsoby, jak je propojovat
  • jak připravovat a zapojit nástroje online marketingu do marketingových strategií a plánů
  • právní rámec podnikání na internetu

2) Optimalizace pro vyhledavače (SEO)

Jak zajistit zobrazování webu na předních pozicích vyhledávačů? Touto otázkou si lámou hlavu snad všichni provozovatelé webů.
  • jak vyhledávače fungují
  • co jsou klíčová slova a jak s nimi pracovat
  • co vše ovlivňuje pozice ve vyhledávání
  • jak zkontrolovat zoptimalizované stránky
  • co jsou zpětné odkazy a proč je důležité je budovat
  • jakým technikám se při budování zpětných odkazů vyhnout.
  • plánování a vyhodnocování SEO

3) PPC reklama ve vyhledávačích

PPC reklama je jedním ze základních nástrojů internetové reklamy. Zároveň je také jedním z nejrychleji se vyvíjejících nástrojů internetového marketingu.
  • příprava, nastavení a vyhodnocování PPC reklam
  • orientace v principech ochrany dat
  • jak vytvořit PPC reklamu, která efektivně zasáhne cílovou skupinu

4) E-mail marketing

E-mail marketing umožňuje dosáhnout slušných prodejních výsledků s relativně nízkými náklady. Pro úspěšný e-mail marketing je stěžejní:
  • jak dodržovat ochranu poskytnutých dat
  • rozlišovat typy a frekvence mailů dle adresátů
  • vytvoření zajímavého a žádaného obsahu

Protože se jedná o kurz marketingu, není náplní technické nastavení mailu (např. tvorba šablon pomocí HTML apod.)

5) Display reklama

Display neboli bannerová reklama dává možnost vyniknout kreativitě. Díky své variabilitě formátů klade důraz na originalitu, funkčnost a údernost.
  • jak vytvořit banner
  • jak je včlenit do on-line marketingové kampaně
  • jak vyhodnotit výsledky
  • jaké jsou způsoby plateb

6) Marketing na sociálních sítích

Sociální sítě jsou fenoménem, se kterým musí značky ve své komunikaci počítat.
  • Facebook, Twitter, LinkedIn nebo Google+, jaký je mezi nimi rozdíl
  • jak kontrolovat, plánovat a vyhodnocovat komunikaci na sociálních sítích
  • jak najít mluvčí značky
  • jak zvládat krizovou komunikaci
  • tvorba a vyhodnocení reklam na sociálních sítích
  • legislativa spojená s marketingem na sociálních sítích

7) Mobilní marketing

  • provázanost mobilního marketingu s ostatními formami online marketingu
  • spustit a spravovat mobilní kampaně
  • jak do kampaní zapojovat SMS, bluetooth, NFC (komunikace na krátkou vzdálenost) nebo mobilní weby.

8) Webová analytika

  • Google Analytics
  • kdo jsou návštěvníci webu
  • odkud přišli
  • jak se na webu chovali a jaký je jejich komerční potenciál
  • vytváření přehledných reportů
  • nastavování konverzních cílů

9) Strategie a plánování

Závěrečný blok kurzu je určený k využití získaných informací k vytvoření reálného marketingového plánu.
  • ujednocení si načerpaných informace
  • zorientování se v jednotlivých možnostech digitálního marketingu
  • vybrat ty pravé aktivity pro konkrétní podnikání.

Cena: 28 900 Kč bez DPH

Kurz je možné zakončit dobrovolnou certifikovanou zkouškou v autorizovaném testovacím středisku Pearson VUE. Účastníci, kteří zkoušku úspěšně absolvují, získají mezinárodní certifikát, který je uznávaný ve více než 70 zemích světa. Cena zkoušky je 180 EUR a není zahrnuta v ceně kurzu.

Výhody kurzu

  • Renomovaní lektoři s mnohaletou odbornou praxí
  • Obsah kurzu je přizpůsobený aktuálním trendům
  • Teoretické základy podložené praktickými příklady a případovými studiemi
  • Přímá návaznost na zkoušku uznávanou v 70 zemích světa
 

Místo a čas konání kurzu

  • ICV, Pujmanové 1221/4, 140 00, Praha 4. Výuka probíhá vždy od 9:00 do 17:00 hodin.

Lektoři kurzu

Michal Krutiš
Majitel společnosti Edu online s.r.o. a online marketingový poradce na volné noze. Jeho specializací je internetový marketing, SEO, PPC reklama a marketingová komunikace. V prostředí online marketingu se pohybuje již 12 let a mezi jeho klienty patřily: ČSOB pojišťovna, Eximtours nebo Sconto.

Eliška Vyhnánková – Marketing na sociálních sítích
Konzultantka, poradkyně a lektorka v oblasti marketingu na sociálních sítích. V minulosti pracovala jako manažerka nových médií ve společnosti NEWTON Media. Patří mezi pravidelné přednášející na odborných konferencích a publikuje na internetových serverech.

Jan Štráfelda
Zakladatel internetového studia Adaptic, který pracoval na projektech pro klienty jako je Jihlavanka, Livingstone nebo Hyunday. Poskytuje konzultace z oblasti internetového marketingu, zejména v oblasti návratnosti investic z internetové reklamy.

Martin Henych – Display reklama a mobilní marketing
Spoluzakladatel internetového studia AW-dav, které se zabývá vývojem webu, webových aplikací a internetovým marketingem. Mezi jeho klienty patřili Harley Davidson® Praha, Tesla Electron Tubes nebo Nutricare.

Nabízíme i jednodenní školení specializovaná na konrétní odvětví internetového marketingu. Například E-mail marketing pro B2C, E-mail marketing pro B2B trh nebo Marketing na Facebooku