×

Ivana Kováčiková

Ivana je v eRháčkovém týmu od května 2013. Je absolventkou magisterského programu oboru Marketingové komunikce na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati. Již se naplno věnuje PRku, sociálním sítím, eventům a jakékoli práci pro klienty, kterou ji štěstěna přihraje pod ruku.

Řídí se mottem, že základem úspěchu je pravdivá a upřímná komunikace. To se prolíná celým oborem Public relations, proto je pro ni budování vztahů s veřejností radostí nikoli prací. "Každý podnikatel má svůj jedinečný příběh, je dobrodružstvím ho najít a vyprávět lidem."

GSM: +420 730 687 429
Mail: kovacikova@rhplusmarketing.cz
View Ivana Kováčiková's LinkedIn profile Ivana Kováčiková na LinkedIn

 

Lektorka marketingových školení:

 

  • Reklama na Facebooku v Power Editoru
  • Rekvalifikační kurzy Marketing

Co jsem zde na RH publikoval

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.