×

Jak marketingově využít nový TIMELINE na Facebooku

Radka Husáková Radka Husáková

Jste připraveni na zásadní změny na Facebooku? Novinka TIMELINE absolutně změní způsob komunikace na Facebook Pages a vystupování firem. Připravili jsme školení Marketing na Facebooku a dalších sociálních sítích, na kterém se dozvíte, jak nový Timeline efektivně využít a další vychytávky. 

Každým dnem se setkáváme se změnami na sociálních sítích nebo dokonce s novými sociálními sítěmi. Aktuálně je pro podnikání důležitýnový vzhled profilů, skupin a stránek na Facebooku, který bude pro všechny povinný od 30. března 2012. Nový Timeline nabídne zejména větší prostor pro storytelling. Lépe budete moc vytvořit  a povyprávět příběh vaší firmy.

Přijďte na celodenní školení, na kterém vám představíme novinky na poli sociálních sítí a naučíme vás je marketingově využít. Kurzy pořádáme v Praze, v Brně, Ostravě a Bratislavě.

Více informací: Školení Marketing na Facebook

Fotka autora - Radka Husáková
Více informací o autorovi

Radka Husáková

Související články

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.