×

Jak školíme Moderní marketing

Kurz moderního marketingu je již stálicí v nabídce odborných školení agentury Rh+ marketing. Poslední termín tohoto kurzu proběhl 14. – 15. července v Praze. 

Přestože v letních měsících mají někteří myšlenky spíše na dovolené, kurz byl plně obsazený šesti účastníky. 

Zakládáme si na osobním přístupu. Chceme, aby účastníci odcházeli ze školení s tipy a návody, jak vylepšit jejich konkrétní projekty a jak s nimi dále pracovat. I to je jeden z hlavních důvodů, proč si zakládáme na malých skupinkách.

Hodnocení kurzu Moderní marketing ze 14. -15. 7. 2015 od všech účastníků:

„Radko, mnohokrát děkuji za velice osobní a milý přístup. Bylo to nejlepší školení, na kterém jsem kdy byla. Pokud bude možnost, že budu muset na školení, zvolím si Vás. Školení mi dalo přesně to, co jsem čekala. Přiznám se, že mě více zajímá a baví internetový marketing, než PR. Rozhodně se cítím sebevědomější v tom, co jsem si o internetovém marketingu myslela. A to je pro moji budoucnost důležité.“

Marcela Mazurová, Netex spol s r.o.


„Kladně hodnotím zejména výbornou orientaci v online marketingu, hodně praktických ukázek a komentářů. Zcela jistě je využiji i ve své profesi. Oceňuji také profesionální přístup a ochotu všechny dotazy podrobně vysvětlit a uvést praktické příklady. Účast na tomto kurzu rozhodně nebyl ztracený čas a získané vědomosti budou v mé profesi a částečně i v osobním životě přínosné.“

Barbora Tomšíčková, Veletrhy Brno


„Děkuji moc za Váš přínos do mé profesní znalosti. Online marketing mě velice zaujal a odnáším si mnoho výborných tipů a myšlenek. 
Je to oblast, kterou jsem vždy chtěl poznat a neměl jsem žádnou zkušenost. Díky za otevření obzoru. Marketingu se věnuji 25 let a zabývám se marketingovou strategií, kterou také vyučuji v rámci MBA. Online možnosti výborně doplní závěry z analytické činnosti o plán konkrétních aktivit.“

Jaroslav Bílek, Veletrhy Brno


„Děkuji za příjemný a přínosný kurz, splnil má očekávání. Shrnul informace v oblasti moderního marketingu, rozšířil mé znalosti a přidal cenné tipy. Velice oceňuji uvádění konkrétních příkladů. Ještě jednou děkuji.“

Růžena Mimrová, Centrum Pivovar


„Školení proběhlo v pořádku, bylo účelné a prezentováno na vysoké úrovni. Samotné pojetí prezentace bylo spíše formou praktické ukázky na konkrétních případech. Dle mého názoru je to efektivnější nežli pouhá ukázka teorie. Mé očekávání celé školení splnilo. Jako hlavní přínos cítím rozvoj osobnosti v rámci PR a e-marketingu. Doporučuji pokračovat ve stejném úsilí dále.“

Jiří Pytlíček, AZP Brno, s.r.o.

 

„Kurz mě mile překvapil. Dozvěděla jsem se mnoho nových informací. Především mě zajímal internetový marketing, o kterém jsme mluvili dlouhou dobu. Ráda bych využila většinu nástrojů, které nám byly představeny. Doufám, že mi to v nové pozici bude umožněno a bude to k užitku (nejen mému, ale i firmy). Dále mě zajímalo psaní článků a mám pár nápadů na zajímavá témata. Snad se vše podaří „vydat“ :). Děkuji za příjemné vedení kurzu.“

Lucie Puklová, AZP Brno, s.r.o.

obdržených referencí máme samozřejmě radost. Pokud účastníci odchází spokojení a s hlavou plnou nápadů, splnili jsme náš cíl. Pokud se objeví připomínka, jsme rádi, že víme, na čem dále pracovat. 

Pro koho je kurz určený

Kurz je určený pro marketéry, asistentky ale i majitele firem, kteří se chtějí vzdělávat v oblasti moderních marketingových trendů. Naše kurzy navštěvují začínající marketéři, ale i zkušení marketingoví odborníci, kteří chtějí rozšířit svoje znalosti v oblasti online marketingu a public relations.

Každé školení je jiné. Rámcová osnova je sice stejná, ale sejdou se různí lidé, bavíme se o jejich projektech a rozvíjíme myšlenky a nápady. Školení nás prostě baví, je to naše motivace k vlastnímu rozvoji. Těšíme se na další účastníky, jejich projekty a dotazy.

Bez praktických příkladů to nejde

Lektorka školení Radka Hošková sama aktivně pracuje s nástroji internetového marketingu a Public Relations. Má mnohaleté zkušenosti s budováním dobrého jména firem v online i offline prostředí. Její aktuální poznatky se samozřejmě promítnou i do školení. Internetový marketing je odvětví, kde se každý den objevují nové možnosti, nové funkce a nová tlačítka. A jen člověk, který se v tom každodenně pohybuje, je schopný předat účastníkům školení plnohodnotné a úplné informace.

Takže v říjnu na viděnou?

Další termín kurzu Moderní marketing v Praze je 21. – 22. října 2015. Zaujal vás kurz? Registrujte se na kurz Moderního marketingu.

Související články

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.