×

Marketing na sociálních sítích

Nechte vaše zákazníky, aby vám s tím pomohli.

Domluvit schůzku

Prezentací na sociálních sítích dlouhodobě budujete image vaší značky. Nechte vaše zákazníky, aby vám s tím pomohli. Prostřednictvím sítí komunikujte se svými zákazníky, nabídněte jim možnost interakce. Nechte je vyjádřit vlastní názor, odpovězte jim na otázky, pobavte je, informujte je. Sociální sítě výborně fungují jako nástroj pro zákaznický servis, ale i vlastní prezentace.

Sociální sítě – rozmach nebo nebezpečí?

Zdali budete budovat na sociálních sítích pozitivní image vaší společnosti, nebo bude vaše firma kritizována, záleží pouze na vás. Pro vás hovoří číslo 53 % . Tento počet uživatelů sociálních sítí se stane fanouškem nějaké značky. 

Všeobecně fanoušci firemních stránek chtějí firmu raději pochválit než ji kritizovat. Dále fanoušci firemních stránek na sociálních sítích chtějí sdílet zkušenosti z ostatními fanoušky z komunity, sdílet rady ostatním, požádat o rady a sdílet postřehy a názory .

Jak postupujeme:

  1. Definice cílových skupin      
  2. Společně definujeme účel prezentace na sociálních sítích. Argument „Jsou tam všichni, tak my taky“ není správný argument.
  3. Sociální analýza – zanalyzujeme vaši momentální situaci na sociálních sítích
  4. Určíme časový plán a důležité milníky
  5. Navrhneme koncept použití sociálních sítí. Každá sociální síť má své využití, vybereme ty správné pro vaše podnikání.
  6. Navrhneme další využití online médií (odborné a tematické webové portály, inzerce, bannery) a další formy prezentace (eventy, reklama, inzerce) s ohledem na propojení se sociálními sítěmi.
  7. Realizace aktivit
  8. Vyhodnocení 

Naše principy spolupráce:

  • Podle vašich požadavků, můžeme provést pouze analýzu nebo analýzu s návrhem využití sociálních sítích, nebo pro vás připravíme návrh i s realizací přesně na klíč.
  • Každá aktivita, kterou pro vás provedeme, bude mít přínos.
  • Pravidelně dodáváme reporty.


Proč je pro vás odborná správa sociálních sítí důležitá:

  • Pravidelnost publikování - budeme vaše fanoušky udržovat aktivní, dále pro celkovou atraktivitu firemních profilů je nutná neustálá péče
  • Budeme reagovat na příspěvky, žádný nenecháme bez povšimnutí. A to maximálně do dvou hodin od zveřejnění. To vaši fanoušci ocení.
  • Budeme vás upozorňovat na nové příspěvky a na příspěvky, které by mohly být negativní. Budeme tak aktivně nesustále hlídat vaši doboru image na sociálních sítích.
  • Ušetříte spoustu času neustálým hlídáním sociálních sítích. Nechte to na nás, víme jak na to.

Agentura Rh+ marketing zajistí na Facebooku (i dalších sítích):

  • Vytvoření soukromého nebo firemního profilu na Facebooku
  • Vytvoření podpůrné stránky nebo speciálního projektu
  • Vytvoření skupiny
  • Prezentace vaší FB stránky na Facebooku a získání nových fanoušků
  • Pravidelná správa stránek
  • Aktualizace stavů, nahrávání videí, fotografií
  • Publikování zajímavých příspěvků
  • Organizování soutěží na FB podle pravidel
  • Facebook Ads - nastavení a správa placené reklamy na Facebooku

Máte dotazy? Napište nám!

Mohlo by Vás zajímat

Realizovali jsme
Naše reference

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.