Moderní marketing

moderní marketing

Reference ze školení

"Příjemná lektorka, příjemné prostředí. Spousta nových informací. Ráda se zúčastním nových školení."
Klára Pavlíčková, Havlíkova přírodní apotéka

"Příjemná přednášející, malý kolektiv, zajímavé tipy, rady a fígle. Praktické ukázky, nikdo mě nenutil nic říkat. Dobře připravené, zajímavé odkazy, dobrý oběd, pěkné tužky+materiály, prezentace."

"Velmi příjemné školení, hodně nových věcí a spousta užitečných informací pro moji práci. Osobní přístup, velký bonus ukázky z praxe. Ráda doporučím kolegům. Budu absolvovat i školení na obchodní dovednosti. Moc děkuji."
Radka Hajdamachová, ATA - RACCOON s.r.o.

"Kurz byl velmi zajímavý! Oceňuji skvělý přednes lektorky a velmi příjemnou atmosféru po celou dobu školení. Doplnil jsem si informace o nových trendech prezentace firmy a také se mi líbil dostatek konkrétních příkladů a provázanost jednotlivých částí."
Boris Prýgl, Moram CZ s.r.o.

"Obsah kurzu odpovídal zadání. Velmi oceňuji zejména pružné přizpůsobení všem úrovním účastníků. Lektorka měla velmi profesionální přednes a skvělé reakce na konkrétní dotazy."
Antonín Koplík, Moram CZ s.r.o.

"Velmi přínosné školení. Dozvěděla jsem se vše potřebné o sociálních sítích a nastavování kampaní. Moc se mi také líbily názorné příklady. Oceňuje příjemnou atmosféru po celou dobu školení."
Kristýna Hytychová, BORS Břeclav a.s.


Zaujal vás kurz Moderního marketingu?
Registrujte se!


"Kurz marketingu byl pro mě přínosem, dozvěděla jsem se nové informace, které doufám brzy použiju v praxi."
Iva Trenzová, BOIRON CZ, s.r.o.

"Příjemná atmosféra, nenásilná forma prezentace, nové užitečné informace."
Šárka Doležalová, FrostFood a.s.

"Témata kurzu se prolínaly, názorné ukázky v praxi byly velmi nápomocné. Lektorka vstřícná, ochotná odpovídat na dotazy."
Zdeňka Čtvrtníčková, SpofaDental a.s.

"Velmi profesionálně vedený kurz s dostatkem praktických a velmi užitečných ukázek. Moc děkuji za skvělé tipy, vše vyzkouším."
Zuzana Bokůvková

"Kurz byl přínosný a vyčerpávající z hlediska informací."
Bc. Renáta Neradová, KOH-I-NOOR Mladá Vožice a.s.

"Pro mě, jako člověka, který ví o marketingu minimum, to bylo velmi zajímavé, užitečné, ale zároveň obsáhlé v pozitivním slova smyslu."
Ivana Melounová, RENARDS dotační s.r.o.

"Kurz je precizně připravený a velmi přínosný."
Jiří Čierník, VIA ALTA a.s.

"Celkově skvělý dojem z kurzu. Lektorka i úroveň kurzu byli úžasní."
Táňa Nečasová

"Jsem nadšená. Měla jsem původně pocit, že veškeré informace na téma SEO, PPC, PR zvládnu samostudiem, ale opak je pravdou. Na kurzu jsem dostala cenné tipy a rady z praxe."
Miroslava Pospíšilová

"Přínosné dvoudenní školení se spoustou nápadů a novinek. Lidskou formou jsme se dozvěděli spoustu nových věcí z oblasti internetového marketingu. Ve druhém dnu jsme se již zabývali konkrétními věcmi z oblasti pořádání eventů - našÍ stěžejní práce."
Jitka Hozáková, VZP ČR

"Přínosem bylo vysvětlení a zasvěcení do světa sociálních sítí. Ukázka tvorby komunikace s klientem, tvorba eventů a práce s médii a komunikačními toky. Hodnotím jako přínosné a milé školení."
Alena Janečková, VZP ČR

"Školení naplnilo moje očekávání. Líbilo se mi praktické naplánování akce. Zaujaly mě rady, jak pracovat na sociálních sítích a vyhodnocení návštěvnosti se statistikami."
Markéta Dejmková, VZP ČR

"Skvělé, přínosné školení, u kterého školený vydrží bez zívnutí po celou dobu. Svěží nápady, hledání té nejlepší cesty s pohledem na konkrétní možnosti. Spousta novinek, tipů a podnětů."
Eliška Marková, VZP ČR

"Podnětné školení, které mi pomohlo zorientovat se v dnenšní marketingové džungli."
Eliška Paseková, Fulgur spol. s r.o.

"Kurz zcela splnil moje očekávání. Výborná témata, příjemná atmosféra, osobní přístup, možnost řešení konkrétních problémů a otázek. Doporučuji a ráda zůstanu v kontaktu."
Petra Pokorná, Vinařství LAHOFER, a.s.

"Školení se mi velice líbilo. Dozvěděla jsem se vše, co jsem potřebovala a ještě víc. Znovu bych se na tuto agenturu obrátila. Kladně hodnotím velice vstřícný přístup při školení a množství rad a postřehů s praxe."
Tereza Kühnová, ITS a. s. 

"Komplexní informace korespondovaly s obsahem kurzu umístěného na webu Rh+ marketing. Lektorka byla znalá oboru, příjemně vystupovala. Užití pro mě v praxi: PPC, SEO, FB, zajímavé odkazy na nástroje google i mimo něj, základní přehled sociálních sítích. Kurz bych určitě doporučila."
Ing. Markéta Miková, PROFI CREDIT Czech, a. s

"Školení moderního marketingu bylo velmi zajímavé a přínosné. V dnešním moderním světě, kterému vládnou technologie, je někdy těžké vybudovat dobré jméno firmy nebo se ,,alespoň" dostat do povědomí potenciálních klientů. Pokud chceme jít s dobou a efektivně dělat marketing, rozhodně se musíme orientovat v moderních trendech. Kurz moderního marketingu skvěle probral témata, která jsou pro marketing stěžejní. Přínosem je jak pro začátečníky, tak pro zkušené marketéry. Obrovská výhoda je v malých skupinách  (v našem případě 3 účastníci). Probíraná problematika byla aplikovaná přímo na naše konkrétní projekty, co je mnohem efektivnější než pouhá obecná přednáška. Navíc skvělá lektorka. "
Markéta Musilová, BITO skladovací technika CZ s.r.o.

"Očekávání bylo splněno nad míru. Jsem velice spokojena a určitě doporučím, pokud by někdo ze známých o kurzu uvažoval. Ani jsem netušila, kolik nástrojů se k tomu tématu dá využít."
Nikola Chalupníková, CH - KOVO s.r.o.

"Školení moje očekávání předčila, dozvěděla jsem se konkrétní příklady z praxe, které jsou pro mě cennější než teoretizování. Oceňuji komplexnost školení, dostala jsem vyčerpávající informace. Výklad byl příjemný a srozumitelný. Odešla jsem z pocitem dobře investovaných peněz do svého oborového vzdělání. Ráda se vrátím, doporučím dále."

Andrea Jůnová


"Děkuji za velmi příjemný a přínosný kurz. Dozvěděla jsem se zde mnoho nových informací (z oblasti PR a marketingu). Kurz byl velmi inspirující a dodal mi motivaci do práce."

Ivona Nováková, Milan Novák - NOMINAL


"Milá paní Hošková, velmi děkuji za proškolení odborného kurzu Moderní marketing. Oceňuji zejémna vřelý přístup k zájemcům o školení a děkuji za zajímavé rady, které se určitě budeme ve fimě snažit využít v praxi. Kurz byl skutečně užitečný. V budoucnosti se budu těšit na další školení Rh+ marketing."

Hana Doláková, Proimpex, spol. s r.o.


"Školení proběhlo skvěle, více než 50 % informací bylo pro mě nových, paní Radka velice příjemná, ochotná, milá. Možná by mohl být kurz po pokročilé, který by trval jeden den :-)."

Stanislav Kralovanský, MALÍŘI NATĚRAČI CZ, s.r.o.


"Kurz se mi velmi líbil jak z hlediska obsahového, tak u hlediska formy a podání. Informace byly praktické, jasně a zřetelně podané a rozhodně výborně použitelné v praxi, jak pevně věřím. Ideální byla i délka kurzu, jelikož podání během jednoho dne by neumožňovalo dané téma tolik probrat. S tím souvisí i to, že školení neprobíhalo ve velké skupině lidí, kde pak nezbývá prostor pro podrobnější rozebírání témat a dotazů jednotlivých účastníků. V minulosti jsem se již účastnila kruzu marketingu u konkurence, ale ty byly zaměřené spíše teoreticky. Po tomto kurzu je mi mnohem jasnější problematika SEO, PPC kampaní i vhodnosti používání sociálních sítí či další možnosti, jak správně prezentovat produkty i značku nebo firmu."

Romana Šulcová, ProfCom, s.r.o.


"Školení mi velmi rozšířilo znalosti on-line marketingu a díky Rh+ marketingu budou moje služby mnohem více profesionální a efektivní. Velmi děkuji za perfektní školení."

Tomáš Hubička, Merz s.r.o.


"Přínosné školení které mi pomohlo uvědomit si změny, které musíme provést pro oslovení kleintů a zviditelnění naší společnosti na trhu. Užitečné a praktické rady pro zviditelnění plánovaných projektů."

Jarmila Bartonová, AVIA-AS.COM

"Radko! Mnohokrát děkuji za velice osobní a milý přístup. Bylo to nejlepší školení, na kterém jsem zatím byla. Pokud bude možnost, že budu muset na školení, zvolím si Vás! Školení mi dalo přesně to, co jsem očekávala. Přiznám se, že mě více zajímá internetový marketing, než PR.
Rozhodně se cítím sebevědomější v tom, co jsem si o intetrnetovém marketingu myslela, a to je pro mojí budoucnost důležité. Ať se Vám daří!"

Marcela Mazurová, Netex spol. s.r.o.

"Kladně hodnotím zajména výbornou orientaci v online marketingu, hodně praktických ukázek a komentářů - zcela jistě je využiji i ve své profesi. Oceňuji také profesionální přístup a ochotu všechny dotazy podrobně vysvětlit a uvést praktické příklady. Účast na tomto kurzu rozhodně nebyla ztrátou času a získané vědomosti budou v mé profesi a částečně i v osobním životě velmi přínosné!"

RNDr. Bohumila Tomšíčková, Veletrhy Brno 

"Kurz mě mile překvapil, dozvěděla jsem se mnoho nových informací. Především mě zajímal internetový marketing, o kterém jsme mluvili dlouhou dobu. Ráda bych využila většinu nástrojů, které nám byly představeny doufám, že mi to v nové pozici bude umožněno a hlavně to bude k užitku (nejen mému, ale i firmy). Dále mě zaujalo psaní článků a mám pár nápadů na zajímavá témata... Snad se je podaří vydat! :-) Děkuji za příjemné vedení kurzu!"

Ing. Lucie Puklová, AZP Brno

"Školení proběhlo v pořádku, bylo účelné a prezentováno na velmi vysoké úrovni. Samotné pojetí prezentace bylo spíše formou praktické ukázky na konkrétních případech. Dle mého názoru je to efektivnější než-li pouhá ukázka teorie. Mé očekávání celé školení splnilo. Jako hlavní přínost cítím rozvoj osobnosti v rámci PR a e-marketingu. Doporučuji pokračovat ve stejném duchu i dál!"

Jiří Pytlíček, AZP Brno

"Děkuji za příjemný a přínosný kurz, splnil má očekávání. Osvěžila jsem si informace v oblasti moderního marketingu a rozšířila znalosti o cenné tipy. Velice oceňuji konkrétnost a uvádění konkrétních příkladů. Ještě jednou děkuji!"

Růžena Mimrová
 

"Děkuji moc za Váš přínos do mé profesní znalosti. On-line marketing mě velice zaujla a odnáším si mnoho výborných tipů a myšlenek. Je to oblast, kterou jsem vždy chtěl poznat a neměl jsem žádnou zkušenost. Díky za otevření oboru! Marketingu se věnuji 25 let a zabývám se marketingovou strategii, kterou také využiji v rámci MBA. A on-line možnosti výborně doplní závěry z analytické činnosti a plán konkrétních aktivit. Moc děkuji!"

Ing. Jaroslav Bílek, Veletrhy Brno

"Objektivní, stručné, plné názorných příkladů a konkrétních tipů! Velmi osobní a příjemné školení. Děkuji!"

Marek Liška, Azub Bike

"Maximální spokojenost! Školení bylo srozumitelné a odnáším si velmi praktické tipy. Splnilo účel a paní Radka je velmi příjemná lektorka. Díky a někdy zase příště!"

Eva Mahler, SkyTech Corporation s.r.o.

"Školení bylo velmi přínosné. Dozvěděla jsem se spoustu nových věcí. Od nového vnímání zákazníka až po moderní nástroje online marketingu. Praktické ukázky a milý přístup paní lektorky! Určitě budu doporučovat dále. Těším se, až vyzkouším v praxi!"

Lenka Formanová, Amylon, a.s.


"Školení moderního marketingu pro mě určitě mělo smysl. Moc rád využiji nové zkušenosti v podnikání. Oceňuji také dobrou lokalitu!"

Daniel Franc, Klinker Centrum s.r.o.

"Školení bylo velice příjemné co se týče výkladu a bylo vidět, že lektorka školení ví o čem mluví, a má bohaté zkušenosti z praxe. Možná bych uvažoval i o třídenním kurzu, jelikož by byla řada věcí, které by bylo možné doplnit. Celkově jsem byl se školením velice spokojený a chválím i příjemné prostory."

Jiří Holý, Asseco Central Europe, a.s.

"Z kurzu mám velmi dobrý dojem a jsem moc spokojená. Určitě bych tento kurz doporučila! Nejvíce mě zaujaly informace na téma psaní PR článku."

Martina Rambousková, Essentra Components s.r.o.

"Na škále od 1 do 10 bodov, by som dala 7, ale je to spojené s tým, že som v téme nováčika a nektorým výrazom som nerozumela. Kurz nie je určený pre úplných začiatočnikov, ale práve vďaka tomu som sa dozvedela o témach, ktoré by inak ani nepadli. Lektorka mala velmi príjemné vystupovanie a dokázala odpovedať na prevažnú vačšinu otázok velmi pohotovo. Ďakujem!"

Michaela Dragunová, Advision s.r.o.

"Kurz byl velmi dobře připravený, materiály byly srozumitelné a přehledné. Teoretické informace lektorka optimálně propojovala s praktickými ukázkami. Lektorka byla velmi příjemná, komunikativní a fundovaná. Kurz bych určitě doporučil!"

Miroslav Vrána, Gumotex, a.s.

"Během kurzu jsem se dozvěděla spoustu zajímavých a praktických informací. Kurz byl na profesionální úrovni a lektorka byla velmi pozitivní, ochotná a schopná rychle reagovat na dotazy."

Jana Tošnarová

"Kurz jsem si sama vyhledala s můžu říct, že splnil má očekávání. Určitě mám lepší přehled o možnostech moderního marketingu a jeho nástrojích. Lektorka byla velmi příjemná, nápomocná a komunikativní."

Hana Dufková


"Dojem z kurzu mám velmi dobrý. Bylo to velmi přínosné školení s příjemnou lektorkou. Škoda jen, že trvalo dva dny, protože bych s radostí kurz protáhla na tři dny, aby se člověk měla šanci naučit ještě více! Lektorka byla skvělá, kurz vřele doporučuji!"

Jana Pflegerová, Mary Kay 


"Kurz byl skvělý! Dozvěděla jsem se spoustu vychtávek a nových informací. Po celou dobu vládla úžasná a pohodová atmosféra. Přístup lektorky byl velmi profesionální, avšak rovněž velice lidsky. Školení bych určitě každému doporučila!"

Tereza Švarcová, Mary Kay

"Jsem absolutně nadšená! Díky kurzu jsem se inspirovala a mám tak spoustu dalších nápadů a podnětů do budoucna! Kurz byl na velmi vysoké úrovni. Přístup lektorky byl profesionální, přátelský a vstřícny. Moc doporučuji!"

Pavla Sibřinová-Slanec


"Kurz byl celistý a názorný. Líbilo se mi, že zde bylo hodně praktických ukázek a kurz byl v malém počtu lidí, tudíž se dalo o tématu skvěle diskutovat. Kurz byl na profesionální úrovní a určitě bych jej doporučila i pro neznalé tématu. Lektorčin výstup byl perfektní, paní Radka má úžasný a zajímavý přednes!"

Aneta Štěpánková, Auto Štěpánek 


"Kurz je velmi praktický a intenzivní. Malá skupinka lidí je velmi efektivní k výměně zkušeností a řešení reálných situací a problémů. Lektorka byla profesionální, vstřícná a pohodová. Všechny informace, které nám sdělila byly podložené praxí. Kurz bych si zopakovala i podruhé!" 

Bc. Dominika Čermáková, Attavena