×

Nové školení marketingové strategie

Radka Husáková Radka Husáková

Naše agentura připravila novinku školení Marketingová strategie firmy. Na školení se naučíte plánovat reklamní a komunikační aktivity, odlišit se od konkurence, správně oslovit cílovou skupinu, vybrat ty správné formy reklamy a komunikace a v neposlední řadě vyhodnotit efektivitu těchto aktivit. 

Dobře nastavená marketingová strategie ušetří Váš čas, nastaví systém a zefektivní využívání reklamních a komunikačních nástrojů.

Školit Vás budou dva lektoři: Ing. Miroslav Hošek a Mgr. Radka Hošková.

První termíny už v květnu:

Brno21. 5. 2012
Praha22. 5. 2012

Více informací o školení: Marketingová strategie firmy

Fotka autora - Radka Husáková
Více informací o autorovi

Radka Husáková

Související články

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.