×

Radka Hošková vystoupí na veletrhu práce Profesia days

Radka Husáková Radka Husáková

Sociální sítě mohou rozhodnout, zdali získáte vaše vysněné zaměstnání. Ale také mohou rozhodnout o tom, že nad vámi personalista nadobro zlomí hůl. O tom, jak vystupovat na sociálních sítích, jak si budovat vlastní dobré PR, bude mluvit zakladatelka PR agentury Rh+ marketing na Profesia days 12. a 13. 10. 2016 v Praze.

PR celé firmy vždy začíná u jednotlivců. Ti tvoří image firmy. Veškerým naším jednáním, a to v dnešní době výrazně i vystupováním na sociálních sítích, si vytváříme vlastní obraz, image, dojem, kterým na své okolí působíme. Nelze nemít image. Každý nějakou má. Na pražském veletrhu práce Profesia Days v rámci programu Master Class bude Radka Hošková mluvit na téma Může vaše image na sociálních sítích rozhodnout o budoucím zaměstnání? a pokusí se nastínit, jak správně používat sociální sítě a online prostředí pro lepší profesní uplatnění.

Přednáška během veletrhu proběhne ve dvou časech, a to ve středu 12. října od 14.00 do 14.45 a druhý den ve čtvrtek 13. října od 13.30 do 14 h. Veletrh se bude konat na výstavišti PVA EXPO PRAHA Letňany.

Fotka autora - Radka Husáková
Více informací o autorovi

Radka Husáková

Související články

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.