×

Rychlé, stručné a převratné – seznamte se s Tweety!

Spousta lidí se ptá: Proč by měli používat Twitter? V čem je jiný než Facebook? Jaké má výhody a je v něčem lepší? On je prostě úplně o něčem jiném.

Na Twitteru nenajdete sáhodlouhá vyjádření emocí a stále je na něm výrazně méně reklamy než na Facebooku. Českým firmám se totiž zpřístupnila možnost inzerovat na Twitteru teprve vloni v srpnu. Navíc než vytvoří první sponzorovaný příspěvek, musí kontaktovat obchodní oddělení pro aktivaci možnosti inzerce.

Nejsme kamarádi, ale sleduji tě!

Omezené možnosti inzerce Twitter nahrazuje obsahem. Celým světem marketingu se valí obecné pravidlo – Obsah je král. Nejen při komunikaci na sociálních sítích, ale i při poskytování materiálů do médií si marketéři uvědomili, že zákazníci chtějí informace, které je nějak obohatí. A takto funguje Twitter.

Na Twitteru nemáte přátele. Vyberete si lidi, kteří sdílejí obsah, který Vás zajímá a jejich statusy – tweety – se vám zobrazují na zdi. Stejně tak, jestli chcete, aby se zobrazovaly někomu vaše tweety, musíte sdílet atraktivní informace.

Témata, co hýbou světem

Tím, že můžete sledovat kohokoli, kdo má vytvořený profil, si vyberete témata, o kterých chcete vědět novinky co nejrychleji. Abyste měli jistotu o pravdivosti informací, známé osobnosti a firmy mají profily ověřené. Najdete tu opravdu všechno.

Nejen zpravodajské servery informovaly o pohlaví královského dítěte, filmové hvězdy přidávají selfie ze slavnostních premiér nebo celá Amerika komentuje #NationalDonutDay.

Příspěvek NASA na Twitteru o #NationalDonutDay

Chce to #hashtag

Tweet bez hastagu je jako čokoláda bez oříšků. Fakticky v pořádku, ale ochuzený. Pomocí krátkých frází zdůrazníte, o čem váš příspěvek je. Je to také jednou z možností, jak získávat nové sledující bez reklamy.

Další způsob, jak se dostat do povědomí ostatních uživatelů Twitteru je funkce @mention, tedy označování. V tomto případě označovanému dojde upozornění, že jste ho zmínil v příspěvku a on ho pak může nasdílet na svůj profil.

Twitter si získává popularitu pozvolně, počet fanoušků neroste po milionech. Světově má momentálně 280 milionů uživatelů. Ale i mezi českými uživateli a českými médii se stává stále důležitějším zdrojem novinek a využívá jej asi 250 tisíc lidí. Koneckonců něco na něm být musí, když si ho založil i Barack Obama.
Twitter profil Barack Obama

Sledujte náš profil na Twitteru a zjistěte novinky a zajímavosti, kterými aktuálně Rhčko žije. 

Tipy a triky jak marketingově pracovat s Twitterem  a dalšími menšími sociálními sítěmi (v porovnání s Facebookem) zjistíte na našem školení. Těšíme se na vás!

Související články

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.