SEO školení (optimalizace webu)

SEO neboli optimalizace webových stránek přivede firmě nové zákazníky a zvýší zisky. Jak správně optimalizovat web pro vyhledávače Google a Seznam vás během jednodenního praktického školení naučí SEO specialista Miroslav Rojek, který se SEO věnuje celý život.

Špatné postupy optimalizace webu vás mohou dostat až k penalizaci vyhledávačů a tím vás vyřadit z vyhledávání. Pojďte se naučit ty postupy, které jsou účinné a správné. Kurz je realizovaný výhradně v malých skupinkách a zaručuje tak dostatek prostoru pro konkrétní ukázky na vašem webu a ke konzultacím.

Osnova SEO kurzu

1. Úvod do SEO

  • jak fungují vyhledávače: crawler, indexování, výsledky hledání


2. Analýza klíčových slov:
  • co to je analýza klíčových slov
  • proč je nutné z ní vycházet,
  • nástroje pro tvorbu analýzy a postup, jak ji vytvořit
  • jaké jsou typy frází
  • co u frází hodnotit
  • praktické ukázky

3. On page faktory (optimalizace na stránce)
  • informační architektura (návrh struktury webu, tvorba vstupních stránek pro kategorie klíčových slov, vzájemné prolinkování)
  • obsahová část (alokace klíčových slov do obsahu webu a meta tagů)
  • technická část (zdrojový kód, na co si dát pozor, problematika přesměrování, https a duplicit, rychlost načítání)

4. Off page faktory (optimalizace mimo stránku - linkbuilding)
  • co jsou zpětné odkazy a proč jsou důležité
  • jakými způsoby můžeme zpětné odkazy získat
  • obsahová strategie jako základ úspěšného webu
  • praktické ukázky

5. Nástroje pro SEO
  • jaké existují a proč a kdy je využívat

6. Měření a vyhodnocování SEO
  • metriky, podle kterých změříme (ne)úspěch SEO
  • příklady pro různé typy webů (obsahový web, standardní firemní web, eshop)

7. Závěrem
  • o čem SEO je a o čem není,
  • jak nedělat SEO 

A naučíme vás správné názvosloví, např. často používaný výraz SEO optimalizace je nesprávný. SEO a optimalizace je totéž.


Lektor: Miroslav Rojek, SEO specialista


Miroslav Rojek SEO školení Po 10 letech v agenturním prostředí založil vlastní agenturu Expertia a pracuje tak pro  zákazníky napřímo. 5 let vedl SEO oddělení ve společnosti Ataxo (které později koupilo  agenturu H1.cz), kde byl zodpovědný za menší projekty, ale i ty pro velké společnosti jako  banky a pojišťovny. Poté působil na pozici produktového manažera v Centrum Holdings  (později Economia), kde měl postupně na starosti datovou analytiku, online produkty a  ecommerce projekty.

 "Rád pracuji komplexně a navrhuji online strategii od zárodku. Ta vychází z obecných cílů  klienta, které spolu postupně konkretizujeme."


Výhody školení SEO:

  • Lektor z praxe s mnohaletými zkušenostmi
  • Případy z praxe
  • Malá skupina (3 - 7 účastníků)
  • Prostor pro vaše projekty, otázky
  • Příjemné prostředí


Cena školení: 
3.900 Kč bez DPH (4.719 Kč včetně 21 % DPH) Informace o platbě a storno podmínkách.


Na druhé školení nebo druhého účastníka získáte slevu 10 %, na každé další školení nebo každého dalšího účastníka získáte slevu 15 %.


V ceně školení:

  • Tištěné materiály

  • Závěrečný certifikát

  • Občerstvení, oběd v restauraci


Nejbližší termíny kurz SEO:

21. 06. 2017 | SEO školení - jak na optimalizaci webu | Praha objednat

Objednat školení


1.
2.
3.
4.
5.
6.







Položky označené * jsou povinné!

Místo konání:

  • Praha:  09.45 - 16.30 h - Garden Eleven, 4. patro (SCOTT&WEBER), Kubánské nám. 1391/11

Registrujte se pomocí registračního formuláře, e-mailem skoleni@rhplusmarketing.cz nebo na tel. 730 940 910.

Reference ze školení SEO agentury Rh+ marketing:

"Se školením jsem maximálně spokojena. Nadšená jsem z individuálního přístupu se zaměřením na konkrétní problematiku našeho webu. Přístup byl maximálně profesionální. Do budoucna rozhodně rozšířím své vědomosti některým z dalších školení."
Eva Havlíčková, EM Brno s.r.o.
Chtěli byste se dozvědět více o internetovém marketingu? Navštivte školení Internetového marektingu od A do Z.

Rádi vás přivítáme i na některém dalším školení z naší nabídky: