Školení e-mail marketingu pro B2C (pokročilí)

Vytváření firemních e-mailů je vaším denním chlebem, ale základí znalosti už vám nestačí? Chtěli byste znát pokročilejší e-mailové nástroje, komplexnější vyhodnocování a stanovovování cílů vašich kampaní? Pak nastal čas, abyste se přihlášili na Školení e-mail marketingu pro B2C (pokročilí).

Pro koho je určeno

  • Marketingové specialisty, manažery a ředitele e-shopů, e-commerce portálů nebo firem, které komunikují s koncovými zákazníky pomocí e-mail marketingu
  • Očekávána praktická znalost a základní zkušenosti s e-mail marketingem a orientace v prostředí internetového marketingu

Obsah školení

Teoretická část (rozsah přibližně 4 hodiny)
  • Aktuální trendy v e-mail marketingu
  • Zásady efektivního direkt marketingu
  • Budování seznamu aktivních příjemců pomocí interních a externích nástrojů
  • Správa a hygiena listu příjemců newsletteru
  • Doručitelnost jako komplexní cíl vašich kampaní
  • Zákonná omezení a doporučení pro to, abyste příjemce neobtěžovali
  • Spamcheck obsahu e-mailu
  • Tipy a specifika pro práci s newslettery pro významné ISP
  • Jak podpořit věrnost zákazníků pomocí e-mail marketingu
  • Vyhodnocování e-mailových kampaní
  • Zasíláme e-maily jako jednorázové kampaně nebo pravidelné (trigger) newslettery
  • Automatické kampaně a jejich nejčastější scénáře
  • Segmentace a práce s cílovými skupinami
  • Behaviorální cílení v e-mail marketingu
  • Personalizace obsahu pomocí textových polí, obrázků i produktových nabídek a kuponů
  • Vytvoříme čtivý, zajímavý obsah a vzhled newsletteru
  • Přizpůsobení newsletteru zařízením, na kterých se bude nejčastěji zobrazovat
  • A/B testování předmětu a obsahu
  • Call-to action prvky
  • Life cykle marketing v e-mailu
  • Připravíme ediční plán - návrh témat
  • Transakční emaily a jejich využití pro komerční sdělení

Praktická část (rozsah přibližně 2 hodiny)
  • Požadavky na robustní a inteligentní e-mailingový nástroj
  • Praktická práce v nástroji Email Machine
  • Nastavení trigger kampaní
  • Práce s kampaněmi v transakčních emailech
  • Jak měřit e-mailing pomocí tagů, teplotních map, odkazů i chování návštěvníka na webu
  • Jak pracovat s cílovými skupinami a efektivně segmentovat
  • STO a řízení času rozesílek
  • Práce s dynamickým předmětem newsletteru
  • Nastavení automatický kampaní

Během školení je kladen důraz na rozvoj vašich dosavadních zkušeností s e-mail marketingem. Předchozí zkušenosti v tomto odvětví jsou však nutností.

Cena školení: 3 900 Kč bez DPH (4 719 Kč včetně 21 % DPH) Informace o platbě a storno podmínkách.

Na druhé školení nebo druhého účastníka získáte slevu 10 %, na každé další školení nebo každého dalšího účastníka získáte slevu 15 %.

V ceně školení je oběd v restauraci, občerstvení během dne, tištěné materiály a závěrečný certifikát.

Výhody školení
  • Malé skupiny (3 - 7 osob)
  • Osobní přístup
  • Interaktivní náplň
  • Lektor s mnohaletou praxí v e-mail marketingu

Termín školení


Lektor školení: Karel Koupil

Karel se v oblasti e-commerce a marketingu pohybuje od roku 2003. Začínal jako externista pracující pro internetové agentury a koncové klienty, později profesionálně zpracovává webové aplikace, kampaně a řídí vývoj softwarových projektů pro významné zákazníky.

Mezi klienty, kterým pomáhá s patří např. Parfums.cz, Astratex a Heuréka. Přednáší pravidelně na odborných akcích. Vystudoval Fakultu multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, obor Marketingové komunikace.

Místa a čas konání školení:

Brno 10.15 – 17.15 h Rh plus marketing s.r.o., Gajdošova 7, 615 00 Brno - budova Nová Osada
Praha zde pořádáme školení na těchto místech, adresa je určena podle konkrétního školení:
               10.15 - 17.00 h  - R14 hub, 2. patro, Rašínovo nábřeží 14   
                09.45 - 16.30 h - Garden Eleven, 4. patro, (SCOTT&WEBER), Kubánské nám. 1391/11, 
Školící prostory jsou vybaveny wi-fi, je vhodné s sebou na školení přinést počítač.

Další školení e-mail marketingu
Školeni e-mail marketingu pro B2C (začátečníci)
Školení e-mail marketingu pro B2B

Přečtěte si reference z našich dalších odborných školení.

Kontaktujte nás: GSM: 730 940 910, e-mail: skoleni@rhplusmarketing.cz, nebo nám zanechte zprávu/kontakt na vás ve formuláři níže.

Vybrat si můžete z termínů školení pro veřejnost nebo si objednat soukromé školení přímo u vás ve firmě.

Přidejte se k nám na Facebooku a sledujte novinky.