Kurz moderního marketingu

Během dvou dnů kurzu marketingu vás naučíme efektivně plánovat, využívat a vyhodnocovat moderní formy marketingu. Zjistíte, jaké jsou možnosti online marketingu a Public Relations. Na kurzu marketingu se naučíte vytvářet obsah, který vaše zákaníky zaujme a jak z něj vytěžit co nejvíce. Vše není jen o penězích, ale hlavně dobré myšlence a vědět, jak s ní pracovat. Vše začne přípravou marketingového plánu.

Marketingvé školení je určené všem, kteří se zajímají o marketing a marketingové komunikace. Mezi našimi účastníky jsou často marketéři, majitelé firem, asistenkty, které s marketingem začínají, ale i ti, kteří se připravují na nové povolání a chtějí získat nové znalosti z oblasti marketingu. Připravili jsme pro Vás dvoudenní kurz marketingu, na kterém vás naučíme marketingově přemýšlet a vydělávat více.

Probíraná témata:

  1. Jak správně sestavit marketingový plán a ušetřit tak spoustu času a zefektivnit celý marketing
  2. Co všechno potřebuje dobrý marketér vědět, aby mohl připravit kvalitní kampaň: analýza konkurence, situační analýza, trendy
  3. Marketingový model SEE-THINK-DO-CARE
  4. Co zanmená a jak použít 360°marketing
  5. Připravte se na GDPR - novelu o zpracovávání a ochraně osobních údajů
  6. Internetový marketing a jak naplno využít jeho potenciál
  7. SEO (optimalizace pro vyhledávače) a aktuální trendy
    • Analýza klíčových slov a zjištění potřeb zákazníků
    • Optimalizace na na webu (On-page) - správné použití klíčových slov, obsah webu, meta tagy, prolinkování webu, použití url adres
    • Optimalizace mimo web (Off-page) - jak budovat kvalitní zpětné odkaz
  8. Tvorba obsahu - content marketing
  9. PPC reklama (Pay per click),
    • Podle čeho kampaně vyhodnocovat? Jak poznáte, zdali jsou úspěšné? Naučíte se porozumět zkratkám a reportům..
    • Jak správně nastavit PPC kampaň pro systém AdWords a Sklik.
    • Důraz na efektivnost kampaně a minimální náklady.
    • Jak napsat dobrý inzerát.
  10. Blogy a jejich využití v marektingu
  11. E-mailový marketing - newsletter
  12. Webová analytika pomocí nástroje Google Analytics
  13. Sociální sítě, blogy - jak určit, které sociální sítě jsou ty správné pro Vaše podnikání a jak vystupovat na sociálních sítích
    • Marketingové využítí sociálních sítí: Facebook, Instagram, Google+, LinkedIn, Twitter, Foursquare
  14. Monitoring internetu - zjistěte, jak se o vás mluví na internetu 
  15. Komunikace s médii - jak zaujmout média a dostat vaše články a zprávy a do médií
  16. Jak má vypadat PR článek, který zaujme
  17. Tisková zpráva a jak ji správně napsat, tisková konference a jak ji správně zorganizovat
  18. Výběr PR nebo reklamní agentury pro vaši kampaň

Co si odnesete ze školení:

  • Ucelený přehled o možnostech marketingu
  • Konkrétní návody i tipy na zlepšení komunikace
  • Během školení budeme pracovat na vašich projektech

Výhody kurzu marketingu:

  • Malá skupina (3 - 7 účastníků)
  • Lektor s mnohaletou praxí v marketingu
  • Prostor pro vaše projekty, případové studie a ukázky z praxe
  • Příjemné prostředí

Cena dvoudenního kurzu: 7.400 Kč bez DPH (8.954 Kč vč. 21 % DPH). Slevy: sleva 10 % na druhého účastníka, sleva 15 % na třetího a každého dalšího účastníka. Informace o platbě a storno podmínkách.


Cena kurzu zahrnuje:

  • Tištěné materiály
  • Občerstvení, oběd v restauraci
  • Závěrečný certifikát

Nejbližší termíny kurzu marketingu:

05. 06. 2018 - 06. 06. 2018 | Kurz moderního marketingu | Praha objednat

Objednat školení


1.
2.
3.
4.
5.
6.







Položky označené * jsou povinné!

20. 06. 2018 - 21. 06. 2018 | Kurz moderního marketingu | Brno objednat

Objednat školení


1.
2.
3.
4.
5.
6.







Položky označené * jsou povinné!

Registrujte se pomocí registračního formuláře, e-mailem skoleni@rhplusmarketing.cz nebo nám zavolejte na tel.č. 730 940 910.


Kurz trvá dva dny. Oba dny od 10.15 do 16.30 h.

Místa konání kurzu:
  • Brno: Žarošická 30, 628 00 Brno, sídliště Vinohrady
  • Praha: Garden Eleven, 1. patro, (ICV), Kubánské nám. 1391/11
            nebo nebo IZZS, Veverkova 9, 170 00 Praha 7 - Holešovice; adresa bude upřesněna před školením

Školící prostory jsou vybaveny wi-fi. Počítač není k samotnému školení potřebný, ale můžete si jej přinést.

Rádi byste se kurzu zúčastnili, ale nevyhovuje vám termín? Dejte nám vědět, který termín se vám hodí! Připravíme pro vás i školení u vás ve firmě.

Lektoři kurzu: kurzem vás provede lektorka Radka Husáková nebo Kamila Boubelíková

Radka Hošková - Lektorka kurzu Marketing v sociálních sítíchLektor: Mgr. Radka Husáková


Zakladatelka agentury Rh+ marketing. Marketingu se věnuje přes 10 let a 
převážně připravuje PR a marketingové strategie a vede kampaně. Proškolila už stovky spokojených zákazníků na kurzech a připravuje individuální školící programy pro firmy. Vystudovala Marketingové komunikace na UTB ve Zlíně. 


"Dobrý marketing začíná u plánování. Bez něj to prostě nejde. Pak musí přijít myšlenka a know how, jak s ní pracovat. To vás na kurzu naučím." Radka Husáková

Kamila Boubelíková - lektor kurzu Moderní marketing

Lektor: Ing. Kamila Boubelíková


Na VŠE Praha se věnovala managementu a marketingu. V praxi se pohybuje více než 15 let. Své praktické zkušenosti s online marketingem sbírala v digitální agentuře Advertures, poté přidala offline marketing v Unileveru, kde opečovávala značky Flora a Bertolli. Následující zastávkou bylo jogurtové Danone se značkami Vitalinea, Dobrá máma a dalšími. Již 6 let se individuálně věnuje malým a středním firmám pod vlastní značkou Juicy Marketing.
 
Naplňuje mě vymýšlet strategie a plány českým podnikatelům a vidět jejich firmy růst. Při své práci vycházím z vlastních zkušeností, které okořením nápady ryze novými. V každém podnikatelském projektu hledám originalitu, která bude zákazníky bavit. Přijďte se dozvědět, co funguje a do jakých aktivit rozpočet raději neinvestovat. Marketing v reálné praxi.
 

Reference z kurzu Moderní marketing:

"I já bych Vám ráda poděkovala za skvělý kurz, který jsem minulý týden absolvovala. Vše proběhlo v pořádku, kurz vedený paní inženýrkou Boubelíkovou byl neskutečně zajímavý a velmi přínosný. Společně jsme odhalily chyby, případně nedostatky, na kterých můžeme pracovat a zlepšovat se. Lektorka byla velmi milá a její prezentace mě velmi bavila. Určitě budu ráda, pokud se budu moci opět zúčastnit některého z vašich dalších kurzů."
Lucie Vystrčilová, FOF Management s.r.o.,

"Děkuji za velmi přínosné školení. Každé probírané téma mi přineslo nové poznatky. Oceňuji odbornou stránku a praktický přístup lektorky. Školení tohoto typu (praktičnost provázaná s teorií) považuji za nejvíc hodnotné pro mé profesní upotřebení. Ještě jednou děkuji za osobní přístup a profesionalitu. Ráda využiji i další kurzy Vaší firmy."
Barbora Košábková, Medin, a.s.

"Díky dvěma dnům školení jsem si utřídila vědomosti a doplnila je o důležité informace a tipy, na čem zapracovat. Mimo to jsem získala spoustu námětů a rad, jak se posunout dál, zviditelnit naši firmu a na čem novém zapracovat. Děkuji, školení bylo velmi přínosné."
Michala Zemánková, PEON TSL s.r.o.

"Kurz byl pro mě velmi inspirativní, odnáším si spoustu myšlenek a nových nápadů. Ocenila jsem především příklady z praxe, kapitolu věnovanou PPC kampaním, SEO a Google analytics. Vše bylo přehledně vysvětleno. Určitě to nebyl můj poslední kurz."
Veronika Tesařová, RC Development s.r.o.

"Velice přínosné školení, na kterých jsem si ověřil své stávající znalostí a získal mnoho nových informací o aktuálních trendech."
Michal Hlavina, BIBUS s.r.o.

"Mám pocit, že 2 dny kurzu mi daly daleko více než 3 roky školy. Děkuji za utřídění myšlenek. Teď už vím, jak marketing v naší firmě uchopit."
                                                                                               Iva Ovečková, Finanční správci

"Jedním slovem PARÁDA :-) Jako pro čerstvého zaměstnance je pro mě vše nové. Na školení jsem byla úplně poprvé a maximálně mě to nadchlo. Základy z marketingu mám ze školy a propojení s praxí ze školení je maximálně báječné! Radko děkuji, jste velmi milá a chytrá – svůj obor znáte a umíte to lidsky předat. Na školení byla báječná atmosféra."
                                                                                                             Kateřina Chalupová, Sportovně relaxační areál Hluboká nad Vltavou

"Školení pro mne  bylo velmi přínosné. Snažím se hodně sebevzdělávat a díky školení, si myslím, jsem dostal jasný směr kudy jít a hlavně, jak vše co umím dělat ještě lépe. S aplikací získaných informací jsem začal již včera večer a těším se, až budu pokračovat dále.

Moc rád navštívím další školení, protože paní lektorka byla velmi příjemná, ale co hlavně bylo vidět, že vše o čem mluvila, byly z praxe získané a ověřené informace. Děkuji moc!"

                                                                                                                                                                 Daniel Franc, Klinker centrum s.r.o.


"Školení se mi velice líbilo. Dozvěděla jsem se vše, co jsem potřebovala a ještě více. Znovu bych se na tuto agenturu obrátila. Kladně hodnotím velice vstřícný přístup při školení a množství rad a postřehů z praxe."
Ing. Šárka Svitáková, Beauty Servis Group

"Chtěl bych Vám velmi poděkovat za velice milý a ochotný přístup během školení. Určitě jsem získal spoustu námětů na čem v budoucnu zapracovat, kde jsou možnosti. Celkově pro mě mělo školení přínos. Určitě budu rád, když Vás budu moci v budoucnu kontaktovat a získám další cenné informace."
MVDr. Jan Dulíček, Vétoquinol s.r.o.

Podívejte se i na další reference z našich školení.

V
yzkoušejte naše odborná celodenní školení: