Školení PPC reklamy

PPC reklama patří mezi nejvýkonnější online nástroje, díky kterým prodáte více produktů nebo služeb. Na praktickém jednodenním školení PPC se naučíte správně nastavit a také vyhodnotit placenou reklamu ve vyhledávačích Seznam a Google. Kurz je velmi praktický a v malých skupinkách do sedmi účastníků. Zaručuje tak praktičnost a dostatek prostoru pro vaše otázky.

Školení je určeno pro začínající nebo mírně pokročilé. Velmi vhodné je také pro marketéry nebo asistentky ve firmách, které PPC kampaně zadávají agenturám a potřebují se dobře orientovat v problematice pro samostatné zadávání práce agentuře a vyhodnocení její práce. Porozumějte reportům.

Osnova školení PPC reklamy

1. Úvod do Search engine marketingu (SEM, marketing ve vyhledávačích)
  • rozdíly, výhody a nevýhody PPC vs SEO (optimalizace)

2. Úvod do PPC systémů Sklik a AdWords
  • jak fungují
  • způsoby a možnosti cílení PPC reklamy
  • rozdíly mezi obsahovou a vyhledávací sítí

3. První kroky při tvorbě PPC kampaně
  • vytváření struktury účtů,
  • návrh klíčových slov - jak vybírat správná klíčová slova a fráze, podle čeho je vyhodnotit, shody klíčových slov
  • tvorba reklamních textů, které prodávají
  • nastavení měření konverzí - měření splnění cílů, např. nákup produktu, odeslání poptávkového formuláře, rezervace

4. Optimalizace kampaní
  • PPC strategie pro různé typy webů (e-shop, informační web, prodej služeb)
  • jak a co vyhodnocovat (porozumíte pojmům CPC, CPM, CTR a další - která čísla vypovídají o dobré kampani)
  • experimenty

5. Remarketing - oslovte uživatele, který už byl u vás na webu
  • k čemu je remarketing a jak funguje
  • kdy ho použít (např. pro dokončení nákupu, připomenutí, opakovaný nákup stávajícího zákazníka)
  • jak ho vyhodnocovat

6. Nástroje, které pomáhají PPC konzultantům
  • nástorje, které vám ušetří čas a výrazně zkvalitní vaši práci


Lektor: Miroslav Rojek, SEO a PPC specialista


Miroslav Rojek SEO školení Po 10 letech v agenturním prostředí založil vlastní agenturu Expertia a pracuje tak pro  zákazníky napřímo. 5 let vedl SEO oddělení ve společnosti Ataxo (které později koupilo  agenturu H1.cz), kde byl zodpovědný za menší projekty, ale i ty pro velké společnosti  jako banky a pojišťovny. Poté působil na pozici produktového manažera v Centrum  Holdings (později Economia), kde měl postupně na starosti datovou analytiku, online produkty a ecommerce projekty.

 "Rád pracuji komplexně a navrhuji online strategii od zárodku. Ta vychází z obecných  cílů  klienta, které spolu postupně konkretizujeme."


Výhody školení PPC reklamy:

  • Lektor z praxe s mnohaletými zkušenostmi
  • Případy z praxe
  • Malá skupina (3 - 7 účastníků)
  • Prostor pro vaše projekty, otázky
  • Příjemné prostředí


Cena školení: 
3.900 Kč bez DPH (4.719 Kč včetně 21 % DPH) Informace o platbě a storno podmínkách.


Na druhé školení nebo druhého účastníka získáte slevu 10 %, na každé další školení nebo každého dalšího účastníka získáte slevu 15 %.


V ceně školení:

  • Tištěné materiály

  • Závěrečný certifikát

  • Občerstvení, oběd v restauraci

Nejbližší termíny PPC školení:


Místo konání: 
Praha:  09.45 - 16.30 h - Garden Eleven, 4. patro (SCOTT&WEBER), Kubánské nám. 1391/11

Registrujte se pomocí registračního formuláře, e-mailem skoleni@rhplusmarketing.cz nebo na tel. 730 940 910.

Potřebujete nejdříve nahlédnout do oblasti SEO? Zveme vás na jednodenní SEO školení, nebo si přijďte poslechnout možnosti Internetového marketingu komplexně