Prodejní a obchodní dovednosti moderního obchodníka

Na školení prodejních a obchodních dovedností se naučíte, co je nezbytně nutné pro to, abyste mohli být úspěšným obchodníkem. František Husák s 20letou praxí v obchodě vás provede příklady z praxe a obchodními technikami, které skutečně fungují. Dvoudenní kurz se realizuje výhradně v malých skupinách (3 – 7 lidí).

Pro koho je školení prodejních dovedností určeno: 

Kurz je určen pro začínající obchodní zástupce, ale i pro zkušené, kteří chtějí probrat své stávající zkušenosti s odborníkem. Školení je také vhodné pro majitele firem, kteří se ve své firmě starají obchod. Díky své praktičnosti je vhodný pro všechny, kteří se chtějí dozvědět, jak funguje obchod v reálném světě a výrazně zlepšit své obchodní a prodejní dovednosti.

Osnova kurzu: 

1. Jak vytvořit obchodní plán

  • K čemu je a jak s ním pracovat - Co neměřím, neřídím
  • Etapy, nastavení cílů a způsobu hodnocení. Odměny, ale i postih v případě neplnění plánu.
  • Acount plán a wanted list - připravte si u klíčových zákazníků akční plán.
  • SWOT analýza - Umění ji udělat? Ne, umění je, ji správně používat.
 
2. Jak rozšifrovat, kdo je náš zákazník
  • Kdo je náš zákazník - Máme představu o cílové skupině našich zákazníků? Oslovujeme ji tím správným způsobem? Víme a známé rozhodovatele a ovlivňovatele?
  • Jaké jsou potřeby zákazníka - Pokud nevím, co zákazník řeší a jaké má “problémy” nebo potřeby, nemůžu mu nic prodat.
 
3. Konkurence - jak rozpoznat "nepřítele"
  • Znejte její slabé i silné stránky a její prodejní argumenty a slogany. Vyplatí se to.
  • Umění vyzdvihnout potřebné.
  • Proč zrovna váš produkt nebo službu by měl klient potřebovat nebo chtít. - Bez dialogu a otázek to nebudete nikdy vědět.
  • Učme se argumentovat.
 
4. Jednání, schůzka, telefonní hovor
  • Proč je nezbytné se připravit na schůzku
  • Informace o zákazníkovi a osobě, se kterou jednáme – kde informace můžeme sehnat?
  • Stanovení cíle (co si chci ze schůzky odnést, s čím budu spokojený)
  • Desatero správného obchodníka - čeho se vyvarovat a jak vystupovat. 
  • Proč to nejde bez zápisu z jednání

5. Námitky a jejich zvládnutí v praxi
  • Námitky a jejich význam. Námitka znamená zájem!
  • Nejčastější námitky a správná argumentace

6. Osobnostní typy a komunikační styly
  • Existují 4 osobnostní typy (kontrolér, promotér, analyzátor a podporovatel). Každého charakterizuje nezaměnitelný komunikační styl. Na každého zkrátka musíte jinak a naučíte se jak.

7. 
Follow up
  • Aktivita v dalším postupu práce se zákazníkem. Aktivita je vždy na vaší straně.
  • Způsob komunikace a předkládání výsledků různým zákazníkům
  • Kroky vedoucí k úspěšnému uzavření obchodu
 
8. Akvizice a retence - černá a bílá?
  • Rozdíly v práci a komunikaci s akvizičním a retenčním zákazníkem
  • Efektivní metody a způsoby komunikace
  • Jak pracovat s case studies - Konkrétní případy a příklady vydají za tisíc obecných slov a definicí
  • Jak si udržet věrného zákazníka
 
9. Vlastní motivace a sebeuspokojení
  • Peníze a finanční benefity jsou sice primární potřebou, ale nemusí a neměly by být tou jedinou (kariérní postup, sebevzdělávání, počet a kvalita kontaktů, rostoucí zákaznická báze)
  • Vlastní motivační systém
  • Co dělat, když se nedaří
 
10. Nástroje a pomocníci dobrého obchodníka
  • CRM - víme co to vlastně je a k čemu slouží?
  • E-mail - dobrý sluha, ale zlý pán
  • Práce s časem

Výhody kurzu Obchodní dovednosti:

  • Malé skupinky 3 - 7 lidí
  • Lektor s 20letou praxí
  • Maximálně zaměřeno na konkrétní případy a přínos pro účastníky
  • Moderní a příjemné zázemí

Cena kurzu: 7.900  bez DPH (9.559 Kč) vč. DPH 21 %. Informace o platbě a storno podmínkách.

Cena zahrnuje:
  • Tištěné materiály, elektronickou prezentaci
  • Oběd a občerstvení během dne
  • Závěrečný certifikát

Nejbližší termíny školení:

12. 09. 2017 - 13. 09. 2017 | Prodejní a obchodní dovednosti moderního obchodníka | Praha objednat

Objednat školení


1.
2.
3.
4.
5.
6.







Položky označené * jsou povinné!

19. 09. 2017 - 20. 09. 2017 | Prodejní a obchodní dovednosti moderního obchodníka | Brno objednat

Objednat školení


1.
2.
3.
4.
5.
6.







Položky označené * jsou povinné!

Registrujte se na kurz přes tlačítko objednat u vámi zvoleného termínu. Nebo nám můžete napsat na email skoleni@rhplusmarketing.cz nebo zavolat na 730 940 910.

Rádi byste se kurzu zúčastnili, ale nevyhovuje vám termín? Dejte nám vědět, který termín se vám hodí. 
Školení také připravíme individuálně pro váš tým obchodníků u vás ve firmě.

Místa konání kurzu:
  • Brno: Rh plus marketing s.r.o., Gajdošova 4292/7, 615 00 Brno - administrativní budova Nová osada
  • Praha: Garden Eleven, 4. patro, (SCOTT&WEBER), Kubánské nám. 1391/11
  • Školení se koná vždy od 9.45 do 16.45 h

Lektor školení: František Husák

František Husák - školení obchodní dovednosti

Lektorem školení je František Husák, který má 20letou zkušenost z oblasti obchodu a vedení  obchodních týmů ve  společnostech jako je Mountfield a.s., T-Mobile Czech Republic a.s. a  Secar Bohemia a.s.
 
 "Obchod a prodej je lidská činnost, která spočívá ve snaze prodat zboží nebo službu za  peníze - toto je oficiální definice tohoto povolání. Podle mě, je obchodník šílenec, který se této definici snaží přiblížit. A já vám ukážu směr, kterým se vydat, abyste byli na této cestě úspěšní.” František Husák

Reference ze Školení prodejních dovedností moderního obchodníka:

Velmi kladně hodnotím praktický přístup, ukázky příkladů z praxe oceňuji daleko více než čtení teoretických pouček, jak a co dělat či nedělat.
I když školení trvalo několik hodin, díky interakci a možnosti kdykoliv diskutovat a položit otázku, jsem neztratila pozornost a školení mě bavilo. Děkuji za milý a osobní přístup lektora a poskytnutí možnosti se na cokoliv zeptat. 

Mgr. Barbora Košábková, Medin, a.s.

Školení se mi velmi líbilo. Nebylo nudné ani jednotvárné a dozvěděla jsem se spoustu nových informací. Lektor nás skvěle zapojoval do diskuze, díky čemu nevedl pouze monolog. Školení bylo pouze trochu náročné, co se týče času.

Sabina Himmerová, Starez-Sport, a.s.

Školení se odehrávalo ve 100% příjemném prostředí a atmosféře. Dozvěděla jsem se mnoho informací, které při své obchodní činnosti určitě využiji. Takže za mě OK a vytrvejte v tomto duchu! 

Karla Borská, HTI CZ s.r.o.

Vyzkoušejte i naše další odborná školení: