×

Školení Public Relations s přehledem

Zpět na seznam kurzů

Lektor

Radka Husáková
Radka Husáková

Zakladatelka agentury Rh+ marketing. Marketingu se věnuje 14 let a převážně připravuje PR a marketingové strategie a vede kampaně. Vystupuje na odborných konferencích, proškolila stovky spokojených zákazníků na kurzech a připravuje individuální školící programy pro firmy. Je akreditovanou osobou pro zkoušku profesní kvalifikace marketing. Vystudovala Marketingové komunikace na UTB ve Zlíně. "Dobrý marketing začíná u plánování. Bez něj to prostě nejde. Pak musí přijít myšlenka a know how, jak s ní pracovat. To vás na kurzu naučím." Radka Husáková

Poznejte mě!

Na jednodenním kurzu PR vás zasvětíme do Public Relations (PR) a naučíme vás být ještě lepším „píáristou“. Public Relations je efektivní způsob komunikace pro dlouhodobé budování pozitivní image a budování vztahů s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky, zaměstnanci a médii.

  • Začínáte pracovat v PR?
  • Dostali jste ke svým pracovním povinnostem i péči o PR?
  • Chcete znát základní principy a využití PR?
  • Chcete se naučit komunikovat s novináři?
  • Chcete platit méně za vaše komunikační aktivity?

Přihlaste se k nám nám na kurz Public Relations s přehledem.

Public Relations slouží dnes hned po word-of-mouth jako nejdůvěryhodnější zdroj informací pro všechny spotřebitele. Naučíme vás dělat správné PR a tak, aby vás bavilo.

Náplň kurzu PR:

  • V čem je Public Relations rozdílné od ostatních marketingových komunikací
  • Kdy použít PR a kdy reklamu
  • Tvroba PR strategie a vyhodnocení
  • Jaké nástroje PR je dobré využít
  • Jak propojit PR a internetový marketing
  • On-line PR (a jeho bliv na SEO)
  • Jak se dostat do médií?
  • Jak komunikovat s novináři
  • Jak vytvořit databázi kontaktů
  • Budování vztahů na sociálních sítích (Facebook, Instagram Google+, LinkedIn, Twitter, YouTube)
  • Jak využít blogy a wikipedii
  • Jak napsat tiskovou zprávu a co pak s ní?
  • Jak napsat optimalizovanou tiskovou zprávu v závislosti na SEO
  • Jakse používá tisková zpráva a jak pR článek
  • Jak zorganizovat tiskovou konferenci
  • PR články vs. placená inzerce - jak tyto formy správně využít
  • Event – jak dopřát zážitek
  • Interní PR
  • Jak budovat image dobrého zaměstnavatele
  • Krizová komunikace

Výhody školení:

  • Malá skupina (5 - 10 účastníků)
  • Interaktivní přístup a příklady z praxe

Cena školení zahrnuje:

  • Tištěná prezentace
  • Závěrečný certifikát

Vybrat si můžete z termínů školení pro veřejnost nebo si objednat soukromé školení přímo u vás ve firmě.

Slevy: Na druhé školení nebo druhého účastníka získáte slevu 10 %, na každé další školení nebo každého dalšího účastníka získáte slevu 15 %.

Objednejte si školení ještě dnes!

Momentálně nemáme otevřený termín. Máte o školení zájem? Dejte nám vědět

Šipka do prava
Šipka do leva
Mgr. Iveta Koutná, Gemo a.s. říká:

"Školení Public Relations s přehledem bylo pro mne velkým přínosem. Zejména s ohledem na aktuální trendy, nové technologie atp. Získání cenných, nových zkušeností pro mou práci. Děkuji!"

Marek Dobrý, Seznam.cz, a.s. říká:

"Školení se mi líbilo, bylo přínosné a přiměřeně obsáhle."

Jana Zmrzlíková, A-WebSys říká:

"Školení splnilo mé očekávání - dostali jsme tipy, ja na "PRko" nejen v médiích, ale i v sociálních sítích. Cením si příkladů z praxe a hlavně konkrétních rad pro naše projekty. Moc děkuju."

Monika Karásková říká:

"Mimořádně individuální přístup, velká zpětná vazba na práci, konrétní příklady, motivující atmosféra. Osobně velmi přínosné."

Lucie Slípková, DiS., Správa základních registrů říká:

"Školení bylo vyčerpávající v pozitivním smyslu. :-) Líbilo se mi, že jsem se přirozeně ptala na otázky konkrétně a Mgr. Hošková mi odpovídala na dotazy ihned. Nečekala jsem až na závěr, co by mě zajímalo. Tzn. že jsem z celého školení měla "slitý" obraz o čem PR je. Odvětví PR je náročné a široké. Je o empatii a kreativitě. Byly uvedeny příklady z denního PR. Děkuji."

Více

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.