×

Večerní a víkendové kurzy marketingu

Radka Husáková Radka Husáková

Zajímáte se o marketingové komunikace a rádi byste si procvičili a prohloubili svoje znalosti? Kromě klasických celodenních školení nyní pořádáme kurzy, které vám nebudou zasahovat do vašeho pracovního nebo studijního života. Ne každý má možnost dále se vzdělávat během týdne, proto nyní můžete navštívit víkendové nebo večerní kurzy marketingu a vzdělávat se tak ve vašem volném čase.

Probírat budeme:

  • Jak vytvořit komunikační strategie
  • Internetový marketing - sociáln sítě, SEO, PPC, online PR, blogy
  • Public Relations - eventy, práce s médii, tiskové zprávy a konference, interní komunikace
  • Monitoring
  • A spoustu dalších zajímavých témat

Kurzy:

1. Víkendový kurz marketingu: 25. - 26. února 2012
2. Večerní škola marketingu: od 21. února 2012, každé úterý po dobu osmi týdnů.

Těšit se můžete na spoustu případových studií a ukázek z praxe. Prostor bude také na vaše konkrétní případy. Navíc cena za víkendové a večerní kurzy je výrazně nižší oproti klasickým celodenním školením. Malé skupinky, max. 6 účastníků!

Více informací a registrace na kurzy.

Fotka autora - Radka Husáková
Více informací o autorovi

Radka Husáková

Související články

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.