×

Kurz Flexibilní marketingová strategie na jednu A4

Zpět na seznam kurzů

Lektor

Radka Husáková
Radka Husáková

Zakladatelka agentury Rh+ marketing. Marketingu se věnuje 14 let a převážně připravuje PR a marketingové strategie a vede kampaně. Vystupuje na odborných konferencích, proškolila stovky spokojených zákazníků na kurzech a připravuje individuální školící programy pro firmy. Je akreditovanou osobou pro zkoušku profesní kvalifikace marketing. Vystudovala Marketingové komunikace na UTB ve Zlíně. "Dobrý marketing začíná u plánování. Bez něj to prostě nejde. Pak musí přijít myšlenka a know how, jak s ní pracovat. To vás na kurzu naučím." Radka Husáková

Poznejte mě!
Spousta firem se dnes nachází ve stavu, kdy nejsou schopné dlouhodobě plánovat marketingové aktivity. Panuje a dlouho tu bude panovat opatrnost a nejistota. Firmy budou nuceny naučit se reagovat na změny na trhu rychleji, operativněji, než tomu bylo doposud.
 
To platí i při plánování marketingových aktivit. Vždy by měla na začátku být marketingová strategie. Jak ji ale připravit, když se dnes těžko předvídá další vývoj na trhu? Když nevíte, jaká bude konkurence, jak silná zůstane kupní síla, jaké marketingové aktivity budete muset omezit?
 
Proto jsme vytvořili flexibilní marketingovou strategii, díky které si velmi přehledně naplánujete marketingovou strategii pro vaši firmu i v nestálé době. Flexibilní strategie je hlavně stručná a lze ji podle potřeby měnit. Třeba i každý měsíc. Naučíte se tak rychle reagovat na změny na trhu a udržet si tak náskok před konkurencí.
 

Co s flexibilní marketingovou strategií získáte

  1. Znovu nastartujete vaše podnikání
  2. Najdete způsoby, jak zvyšovat zisky
  3. Najdete nové zákazníky
  4. Budete efektivněji komunikovat se stálými zákazníky
  5. Možnost rychle a systematicky reagovat na změny na trhu
  6. Budete eliminovat další rizika
  7. Vaše firma bude stabilnější na trhu a více konkurence schopná

Pro koho je flexibilní marketingová strategie určená?

  • Pro marketingové pracovníky
  • Pro majitele a ředitele firem
  • Pro asistentky vedení
 
Úroveň kurzu je pro začínající a mírně pokročilé v oblasti marketingu, nebo pro ty, kteří si chtějí osvěžit zásadní marketingové principy a podívat se na marketing zase z jiného úhlu.
 
Připravili jsme on-line kurz, ve kterém se naučíte vytvořit flexibilní marketingovou strategii a získávat nové zákazníky. Výstupem dvouhodinového kurzu bude přehledná a úderná strategie na jednu A4, kterou můžete mít neustále před sebou. 
 

Osnova kurzu Flexibilní marketingová strategie

  • Vytvoření marketingové strategie na 1A4
  • Jsou v této době důležitější krátkodobé nebo dlouhodobé cíle?
  • Jak stanovit cílovou skupinu
  • Které marketingové kanály zvolit?
  • Marketing zaměřený na online komunikaci
 
Jedná se o kurz „live“ v malé skupině. Budete tedy mít prostor o všem vzájemně i s lektorkou diskutovat. Kurzem vás provede Radka Husáková, majitelka PR agentury Rh+ marketing.
 
  • Kapacita kurzu je omezena. Kurz je určený pro maximálně 6 osob. 
  • Kurz trvá dvě hodiny od 9.30 do 11.30 h.
  • Kurz probíhá on-line prostřednictvím profesionálního software Webex (po registraci dostanete link pro přihlášení)
  • Kurz probíhá živě! Nekupujete tedy žádnou nahrávku, ale účastníte se kurzu v malé skupině s dalšími účastníky.

Objednejte si školení ještě dnes!

Momentálně nemáme otevřený termín. Máte o školení zájem? Dejte nám vědět

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.