×

MALÍŘI NATĚRAČI CZ

Zaujaly mě vaše služby

Společnost MALÍŘI NATĚRAČI CZ, která se spcializuje na malování pokojů a bytů, funguje na českém trhu od roku 2000. Společně jsme navázali spolupráci na podzim roku 2012. Navazujeme za společnost vztahy s médii, vytváříme obsah, publikujeme odborné články, které veřejnost baví číst. Dále se také staráme o firemní stránky na Facebooku. V srpnu 2013 jsme spustili nový web, který optimalizujeme a plníme novým obsahem. Celá komunikace je podpořena PPC reklamou.

Vzájemnou spoluprací jsme vykryli zimní období díky boření mýtů a malování v zimě, kdy se zisky společnosti zdvojnásobily. Celoročně společnost udává o 20 % vyšší zisky od začátku spolupráce.

klient: MALÍŘI NATĚRAČI CZ, s.r.o.
web: www.maliri-nateraci.cz

Co o nás řekli MALÍŘI NATĚRAČI CZ:

"Děkuji celému týmu Rh+ marketing, hlavně slečně Radce Hoškové, za skvělou práci v roce 2013, výborné publikování článků do médií a trpělivost se mnou. Těším se na další spolupráci a přeji mnoho spokojených klientů jako jsou MALÍŘI NATĚRAČI CZ." Stanislav Kralovanský, majitel firmy

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.