×

PR rady úspěšných manažerů

PR rady ze života. Nechcte se inspirovat.

  • KISS – Keep it simply stupid.
  • Nikdy, ale opravdu nikdy nekontaktujte novináře a nepublikujte tiskové zprávy v pátek. Ani když pořádáte víkendový event.
  • Informace je měna.
  • Vždy si pamatujte, vy si řídíte svůj business, ne vaši klienti. Samozřejmě měli bychom se snažit vyjít klientovi maximálně vstříc, ale klient s nereálnými požadavky je i naše chyba. Musíme umět stanovit přiměřené hranice a držet se jich. Občas je v pořádku říci NE.
  • Neexistuje pouze jediný správný způsob, jak dosáhnout výsledků. Musíte zjistit, co funguje u vás a snažit se být stále kreativní.
  • Nikdy nedovolte, aby vám stálo v cestě vaše ego.
  • Svět médií a PR je velmi malý. Proto nikdy nepalte mosty a nekažte si dobré vztahy.
  • Pokaždé, když máte schůzku s klientem, řekněte jednu chytrou větu a zeptejte se na jednu chytrou otázku.
  • Vždy buďte zdvořilí. Zejména po telefonu.
  • Učte se na vlastní práci.
  • "Píáristi“ jsou vypravěči, ne prodavači. Jakmile novinář ucítí závan prodeje, skončí vaše tisková zpráva v koši.
  • Nespoléhejte na ostatní, že řeknou světu, jak jste dobří. Je to na vás. Vy jste sami sobě nejlepším promotérem.
  • Doručte vaši zprávu vždy správnému publiku. Nikdy neposílejte vaši tiskovou zprávu na všeobecný seznam médií. Pokud vaši zprávu někde publikují, vždy poděkujte.
  • Pokaždé když se něco stane, vždy se nejdříve sami sebe zeptejte na dvě otázky: Komu to potřebuji říct? Komu musím poděkovat?
  • Pište stručně.
  • Pokaždé si nechte od někoho zkontrolovat váš text.
  • Poslouchejte před tím, než budete mluvit. Jakmile osoba před vámi domluví, zeptejte se, zdali k tomu ještě nemá co říct.
  • Vyprávějte váš příběh. Ale vyprávějte rychle!
  • Čtěte, čtěte a ještě více čtěte. Sledujte dění ve světě. Udělejte ze čtení váš každodenní zvyk.
  • Vyhýbejte se sporům s lídry na trhu.
  • PR není o vyprávění lži, ale o vyprávění pravdy správným způsobem.
  • Nikdy nedrážděte ty, kteří běží před vámi.
  • To, že se vás někdo na něco zeptá, neznamená, že musíte odpovědět.
  • Nikdy neříkejte nic, o čem nechcete, aby se mluvilo v médiích.
  • Nikdy na sobě nedejte znát slabost.
  • Zdroj: ‘The best advice I’ve received about PR’

A co řekli marketingoví mágové jako např. Steve Jobs o eventu? Přečtěte si myšlenky slavných o event marketingu.

Související články

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.