×

Kurz moderního marketingu

Zpět na seznam kurzů

Lektor

Kamila Boubelíková
Kamila Boubelíková

Na VŠE Praha se věnovala managementu a marketingu. V praxi se pohybuje více než 15 let. Své praktické zkušenosti s online marketingem sbírala v digitální agentuře Advertures, poté přidala offline marketing v Unileveru, kde opečovávala značky Flora a Bertolli. Následující zastávkou bylo jogurtové Danone se značkami Vitalinea, Dobrá máma a dalšími. Již 6 let se individuálně věnuje malým a středním firmám pod vlastní značkou Juicy Marketing. „Naplňuje mě vymýšlet strategie a plány českým podnikatelům a vidět jejich firmy růst. Při své práci vycházím z vlastních zkušeností, které okořením nápady ryze novými. V každém podnikatelském projektu hledám originalitu, která bude zákazníky bavit. Přijďte se dozvědět, co funguje a do jakých aktivit rozpočet raději neinvestovat. Marketing v reálné praxi.“

Poznejte mě!

Během dvou dnů kurzu marketingu vás naučíme efektivně plánovat, využívat a vyhodnocovat moderní formy marketingu. Zjistíte, jaké jsou možnosti online marketingu a Public Relations. Na kurzu marketingu se naučíte vytvářet obsah, který vaše zákaníky zaujme a jak z něj vytěžit co nejvíce. Vše není jen o penězích, ale hlavně dobré myšlence a vědět, jak s ní pracovat. Vše začne přípravou marketingového plánu.

Marketingvé školení je určené všem, kteří se zajímají o marketing a marketingové komunikace. Mezi našimi účastníky jsou často marketéři, majitelé firem, asistenkty, které s marketingem začínají, ale i ti, kteří se připravují na nové povolání a chtějí získat nové znalosti z oblasti marketingu. Připravili jsme pro Vás dvoudenní kurz marketingu, na kterém vás naučíme marketingově přemýšlet a vydělávat více.

V případě dalších vládních opatření jsme připraveni tento kurz zrealizovat i on-line.
 

Probíraná témata:

1. Jak správně sestavit marketingový plán a ušetřit tak spoustu času a zefektivnit celý marketing

2. Co všechno potřebuje dobrý marketér vědět, aby mohl připravit kvalitní kampaň: analýza konkurence, situační analýza, brand key, cenová strategie

3. Marketingový model SEE-THINK-DO-CARE

4. Co zanamená a jak použít 360°marketing

5. GDPR v marketingu, cookies

6. Internetový marketing a váš nový web

  • Potřebuji nový web?
  • Co je to responzivita
  • Jak zadat web programátorovi a grafikovi, aby byla spolupráce úspěšná
  • Tipy pro e-shopy

7. SEO (optimalizace pro vyhledávače) a aktuální trendy

  • Analýza klíčových slov a zjištění potřeb zákazníků
  • Optimalizace na na webu (On-page) - správné použití klíčových slov, obsah webu, meta tagy, prolinkování webu, použití url adres
  • Optimalizace mimo web (Off-page) - jak budovat kvalitní zpětné odkazy
  • Google search console
  • Tvorba obsahu - content marketing

8. PPC reklama (Pay per click)

  • Podle čeho kampaně vyhodnocovat? Jak poznáte, zdali jsou úspěšné? Naučíte se porozumět zkratkám a reportům.
  • PPC kampaně v systému AdWords a Sklik.
  • Důraz na efektivnost kampaně a minimální náklady.
  • Jak napsat dobrý inzerát.
  • Novinky a trendy

9. Blogy a jejich využití v marektingu

10. E-mailový marketing - newsletter

  • Pro koho je vhodný, jak newsletter vytvořit, nastavit cíle a vyhodnotit.

11. Sociální sítě - jak určit, které sociální sítě jsou ty správné pro vaše podnikání a jak vystupovat na sociálních sítích

  • Marketingové využítí sociálních sítí: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter
  • Spolupráce s influencery
  • Jak využít Google Mapy

12. Monitoring internetu - zjistěte, jak se o vás mluví na internetu 

14. Komunikace s médii 

Jak zaujmout média a dostat vaše články a zprávy a do médií

Síla médií - jak umí ovlivňovat naše názory

15. Jak má vypadat PR článek, který zaujme

16. Tisková zpráva a jak ji správně napsat, tisková konference a jak ji správně zorganizovat

17. Výběr PR nebo reklamní agentury pro vaši kampaň

18. Webová analytika pomocí nástroje Google Analytics


Co si odnesete ze školení:

  • Ucelený přehled o možnostech marketingu
  • Konkrétní návody i tipy na zlepšení komunikace
  • Během školení budeme pracovat na vašich projektech


Výhody kurzu marketingu:

  • Malá skupina (max. 10 účastníků)
  • Lektor s mnohaletou praxí v marketingu
  • Prostor pro vaše projekty, případové studie a ukázky z praxe


Cena kurzu zahrnuje:

  • Tištěná prezentace (v případě online kurzu elektronická prezentace)
  • Závěrečný certifikát (v případě online kurzu certifikát v pdf)

Kurz se oba dny koná vždy od 10.15 do 16.30 h

Objednejte si školení ještě dnes!

Momentálně nemáme otevřený termín. Máte o školení zájem? Dejte nám vědět

Šipka do prava
Šipka do leva
Lucie Vystrčilová, FOF Management s.r.o., říká:

"I já bych Vám ráda poděkovala za skvělý kurz, který jsem minulý týden absolvovala. Vše proběhlo v pořádku, kurz vedený paní inženýrkou Boubelíkovou byl neskutečně zajímavý a velmi přínosný. Společně jsme odhalily chyby, případně nedostatky, na kterých můžeme pracovat a zlepšovat se. Lektorka byla velmi milá a její prezentace mě velmi bavila. Určitě budu ráda, pokud se budu moci opět zúčastnit některého z vašich dalších kurzů."

Barbora Košábková, Medin, a.s. říká:

"Děkuji za velmi přínosné školení. Každé probírané téma mi přineslo nové poznatky. Oceňuji odbornou stránku a praktický přístup lektorky. Školení tohoto typu (praktičnost provázaná s teorií) považuji za nejvíc hodnotné pro mé profesní upotřebení. Ještě jednou děkuji za osobní přístup a profesionalitu. Ráda využiji i další kurzy Vaší firmy."

Michala Zemánková, PEON TSL s.r.o. říká:

"Díky dvěma dnům školení jsem si utřídila vědomosti a doplnila je o důležité informace a tipy, na čem zapracovat. Mimo to jsem získala spoustu námětů a rad, jak se posunout dál, zviditelnit naši firmu a na čem novém zapracovat. Děkuji, školení bylo velmi přínosné."

Veronika Tesařová, RC Development s.r.o. říká:

"Kurz byl pro mě velmi inspirativní, odnáším si spoustu myšlenek a nových nápadů. Ocenila jsem především příklady z praxe, kapitolu věnovanou PPC kampaním, SEO a Google analytics. Vše bylo přehledně vysvětleno. Určitě to nebyl můj poslední kurz."

Michal Hlavina, BIBUS s.r.o. říká:

"Velice přínosné školení, na kterých jsem si ověřil své stávající znalostí a získal mnoho nových informací o aktuálních trendech."

Iva Ovečková, Finanční správci říká:

"Mám pocit, že 2 dny kurzu mi daly daleko více než 3 roky školy. Děkuji za utřídění myšlenek. Teď už vím, jak marketing v naší firmě uchopit."

Kateřina Chalupová, Sportovně relaxační areál Hluboká nad Vltavou říká:

"Jedním slovem PARÁDA :-) Jako pro čerstvého zaměstnance je pro mě vše nové. Na školení jsem byla úplně poprvé a maximálně mě to nadchlo. Základy z marketingu mám ze školy a propojení s praxí ze školení je maximálně báječné! Radko děkuji, jste velmi milá a chytrá – svůj obor znáte a umíte to lidsky předat. Na školení byla báječná atmosféra."

Daniel Franc, Klinker centrum s.r.o. říká:

"Školení pro mne  bylo velmi přínosné. Snažím se hodně sebevzdělávat a díky školení, si myslím, jsem dostal jasný směr kudy jít a hlavně, jak vše co umím dělat ještě lépe. S aplikací získaných informací jsem začal již včera večer a těším se, až budu pokračovat dále.

Moc rád navštívím další školení, protože paní lektorka byla velmi příjemná, ale co hlavně bylo vidět, že vše o čem mluvila, byly z praxe získané a ověřené informace. Děkuji moc!"

Ing. Šárka Svitáková, Beauty Servis Group říká:

"Školení se mi velice líbilo. Dozvěděla jsem se vše, co jsem potřebovala a ještě více. Znovu bych se na tuto agenturu obrátila. Kladně hodnotím velice vstřícný přístup při školení a množství rad a postřehů z praxe."

MVDr. Jan Dulíček, Vétoquinol s.r.o. říká:

"Chtěl bych Vám velmi poděkovat za velice milý a ochotný přístup během školení. Určitě jsem získal spoustu námětů na čem v budoucnu zapracovat, kde jsou možnosti. Celkově pro mě mělo školení přínos. Určitě budu rád, když Vás budu moci v budoucnu kontaktovat a získám další cenné informace."

Více

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.