×

Ulehčete si tweetování s nástrojem TweetDeck

Radka Husáková Radka Husáková

Uštěbetaný Twitter je dnes jeden z nejvýznamnějších zdrojů informací. Svojí povahou je např. s Facebookem těžko srovnatelný. Twitter snese mnohonásobně více obsahu a tím pádem si žádá více vašeho času. S nástrojem TweetDeck můžete svoje aktivity na twitteru zrychlit, zpřehlednit a jednoduše monitorovat twitterovské prostředí.

Ať už jste si mikroblogování oblíbili z osobních nebo pracovních důvodů, vyzkoušejte nástroj TweetDeck. Usnadní práci a ušetří spoustu času. Přehledně uvidíte, jak ostatní uživatelé na vaše příspěvky reagují, můžete spravovat více účtů z jednoho místa, plánovat příspěvky a monitorovat, jak se o vás nebo o konkurenci mluví.

Jsou pro vás pojmy hashtag, mention nebo retweet polem neoraným? Přečtěte si, proč stojí za to Twitter vyzkoušet.

Přihlášení do TweetDecku - Rh+ marketing

Všechny účty na jednom místě 

Pokud máte účtů na Twitteru více a nepoužíváte na jejich správu žádný software, určitě vás otravuje neustále přihlašování a odhlašování se. Vyberte si hlavní účet, pod kterým se do TweetDecku budete přihlašovat. Ideálně váš soukromý. Pak do něj přidáte další účty, které budete spravovat. Pro přidání dalšího účtu budete potřebovat jen uživatelské jméno a heslo.

Přidat účet TweetDeck

Ke každému účtu pak můžete navíc vytvořit tým dalších lidí (účtů), kteří ho mohou spravovat, aniž byste jim poskytli svoje přihlašovací údaje. To je podobné jako přidávání nových správců firemních stránek na Facebooku.

Přidat uživatele do týmu TweetDeck

Přizpůsobte si vzhled

Na hlavní stránce (na nástěnce) v TweetDecku si jednoduše nastavíte, které informace chcete dostávat. Můžete sledovat tweety ostatních uživatelů, které sledujete, nebo upozornění na různé aktivity (např. že si někdo oblíbil váš příspěvek nebo ho sdílel). V samostatném sloupečku také můžete sledovat, zdali vás někdo nezmínil ve svém příspěvku, nebo monitorovat, jak lidé mluví o vás nebo o konkurenci. A to se hodí, ne?

Plánujte příspěvky do budoucnosti 

Admini Facebokových stránek mají možnost plánovat příspěvky do budoucnosti. Samotný Twitter tuto funkci nemá, ale právě přes TweetDeck si při tvorbě příspěvku zvolíte datum a čas a publikování. Vyberete si, pod kterým jménem chcete příspěvek publikovat, napíšete maximálně 140 znaků a tweet jde do světa. Můžete si tak rozplánovat příspěvky na několik dní dopředu.

Novy prispevek TweetDeck  Planovani prispevku TweetDeck

Tyto základní funkce vám zpříjemní práci na Twitteru. V dalším článku o TweetDecku se podíváme podrobněji na pokročilé nastavení.

Jo a napište nám něco hezkého na náš Twitter @RHplusMarketing :-)

Chcete se dozvědět více, jak marketingově využít Twitter a další sociální sítě? Přijďte na naše nové školení Marketing na sociálních sítích, které vede Radka Hošková.

Fotka autora - Radka Husáková
Více informací o autorovi

Radka Husáková

Související články

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.