×

Školení Public Relations pro asistentky

Radka Husáková Radka Husáková

Školení pro asistentky a sekretářky firem. Naučíme vás, jak efektivně zvládnout stávající povinnosti a nové PR aktivity. 

Agentura Rh+ marketing připravila nové školení pro asistentky a sekretářky, které často ke svým povinnostem musí zvládat ještě prezentaci firmy. Častokrát jsou zodpovědny za PR (Public Relations), komunikaci s médii, psaní článků, správu webu a sociálních sítí. Navíc jsou pověřeny organizování různých akcí - teambuildingů, dnů otevřených dveří nebo akcí pro pro zákazníky. To vše vás naučíme na našem školení. 

Školení jsme připravili na základě vašich poptávek. Budou se konat v Praze a v Brně, nebo také připravíme školení přímo u vás ve firmě.

Více informací a konkrétní termíny: Školení PR pro asistentky.

Fotka autora - Radka Husáková
Více informací o autorovi

Radka Husáková

Související články

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.