×

Digitální marketing

Zpět na seznam kurzů

Lektor

Michal Krutiš

Majitel společnosti Edu online s.r.o. a online marketingový poradce na volné noze. Jeho specializací je internetový marketing, SEO, PPC reklama a marketingová komunikace. V prostředí online marketingu se pohybuje již 12 let a mezi jeho klienty patřily: ČSOB pojišťovna, Eximtours nebo Sconto.

Poznejte mě!

Koncept kurzu digitálního marketingu pochází od společnosti Digital Marketing Institute – celosvětové autority v oboru digitálního marketingu. Obsah kurzu je přizpůsoben tak, aby účastník úspěšně složil zkoušku, která je uznávaná ve více než 70 zemích světa.

Kurz je určený

  • Pracovníkům marketingových oddělení, kteří se potřebují a chtějí dozvědět o aktuálních trendech
  • Podnikatelům, kteří poznají přínos internetového marketingu pro svůj business
  • Absolventům, kteří se snaží získat uplatnění v marketingu
  • Lidem, kteří chtějí začít pracovat v digitálním marketingu a potřebují získat ucelený přehled o online světě

Obsah kurzu

Kurz je rozdělen do deseti bloků, každý den se vyučují dva bloky

1) Úvod do digitálního marketingu

  • přehled jednotlivých podob internetového marketingu, jejich možnosti, výhody a způsoby, jak je propojovat
  • jak připravovat a zapojit nástroje online marketingu do marketingových strategií a plánů
  • právní rámec podnikání na internetu

2) Optimalizace pro vyhledavače (SEO)

Jak zajistit zobrazování webu na předních pozicích vyhledávačů? Touto otázkou si lámou hlavu snad všichni provozovatelé webů.

  • jak vyhledávače fungují
  • co jsou klíčová slova a jak s nimi pracovat
  • co vše ovlivňuje pozice ve vyhledávání
  • jak zkontrolovat zoptimalizované stránky
  • co jsou zpětné odkazy a proč je důležité je budovat
  • jakým technikám se při budování zpětných odkazů vyhnout.
  • plánování a vyhodnocování SEO

3) PPC reklama ve vyhledávačích

PPC reklama je jedním ze základních nástrojů internetové reklamy. Zároveň je také jedním z nejrychleji se vyvíjejících nástrojů internetového marketingu.

  • příprava, nastavení a vyhodnocování PPC reklam
  • orientace v principech ochrany dat
  • jak vytvořit PPC reklamu, která efektivně zasáhne cílovou skupinu

4) E-mail marketing

E-mail marketing umožňuje dosáhnout slušných prodejních výsledků s relativně nízkými náklady. Pro úspěšný e-mail marketing je stěžejní:

  • jak dodržovat ochranu poskytnutých dat
  • rozlišovat typy a frekvence mailů dle adresátů
  • vytvoření zajímavého a žádaného obsahu

Protože se jedná o kurz marketingu, není náplní technické nastavení mailu (např. tvorba šablon pomocí HTML apod.)

5) Display reklama

Display neboli bannerová reklama dává možnost vyniknout kreativitě. Díky své variabilitě formátů klade důraz na originalitu, funkčnost a údernost.

  • jak vytvořit banner
  • jak je včlenit do on-line marketingové kampaně
  • jak vyhodnotit výsledky
  • jaké jsou způsoby plateb

6) Marketing na sociálních sítích

Sociální sítě jsou fenoménem, se kterým musí značky ve své komunikaci počítat.

  • Facebook, Twitter, LinkedIn nebo Google+, jaký je mezi nimi rozdíl
  • jak kontrolovat, plánovat a vyhodnocovat komunikaci na sociálních sítích
  • jak najít mluvčí značky
  • jak zvládat krizovou komunikaci
  • tvorba a vyhodnocení reklam na sociálních sítích
  • legislativa spojená s marketingem na sociálních sítích

7) Mobilní marketing

  • provázanost mobilního marketingu s ostatními formami online marketingu
  • spustit a spravovat mobilní kampaně
  • jak do kampaní zapojovat SMS, bluetooth, NFC (komunikace na krátkou vzdálenost) nebo mobilní weby.

8) Webová analytika

  • Google Analytics
  • kdo jsou návštěvníci webu
  • odkud přišli
  • jak se na webu chovali a jaký je jejich komerční potenciál
  • vytváření přehledných reportů
  • nastavování konverzních cílů

9) Strategie a plánování

Závěrečný blok kurzu je určený k využití získaných informací k vytvoření reálného marketingového plánu.

  • ujednocení si načerpaných informace
  • zorientování se v jednotlivých možnostech digitálního marketingu
  • vybrat ty pravé aktivity pro konkrétní podnikání.

Výhody kurzu

  • Renomovaní lektoři s mnohaletou odbornou praxí
  • Obsah kurzu je přizpůsobený aktuálním trendům
  • Teoretické základy podložené praktickými příklady a případovými studiemi
  • Přímá návaznost na zkoušku uznávanou v 70 zemích světa

Vyučovací dny kurzu 19-01

26. 03. 2019

27. 03. 2019

02. 04. 2019

03. 04. 2019

Vyučovací dny kurzu 19-02

28. 05. 2019

29. 05. 2019

04. 06. 2019

05. 06. 2019

Výuka probíhá vždy od 9:00 do 17:00 hodin.

Objednejte si školení ještě dnes!

Momentálně nemáme otevřený termín. Máte o školení zájem? Dejte nám vědět

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.