×

Školení Prodejní a obchodní dovednosti moderního obchodníka

Zpět na seznam kurzů

Lektor

František Husák
František Husák

Lektorem školení je František Husák, který má 20letou zkušenost z oblasti obchodu a vedení obchodních týmů ve společnostech jako je Mountfield a.s., T-Mobile Czech Republic a.s. a Secar Bohemia a.s. "Obchod a prodej je lidská činnost, která spočívá ve snaze prodat zboží nebo službu za peníze - toto je oficiální definice tohoto povolání. Podle mě je obchodník šílenec, který se této definici snaží přiblížit. A já vám ukážu směr, kterým se vydat, abyste byli na této cestě úspěšní.” František Husák

Poznejte mě!

Program školení:

1. Jak vytvořit obchodní plán

  • K čemu je a jak s ním pracovat - Co neměřím, neřídím
  • Etapy, nastavení cílů a způsobu hodnocení. Odměny, ale i postih v případě neplnění plánu.
  • Acount plán a wanted list - připravte si u klíčových zákazníků akční plán.
  • Definice zákazníka a jeho potřeb - Máme představu o cílové skupině našich zákazníků? Oslovujeme ji tím správným způsobem? Víme a známé rozhodovatele a ovlivňovatele?

2. Konkurence - jak rozpoznat "nepřítele"

  • Znejte její slabé i silné stránky a její prodejní argumenty a slogany. Vyplatí se to.
  • Umění vyzdvihnout potřebné.
  • Proč zrovna váš produkt nebo službu by měl klient potřebovat nebo chtít. - Bez dialogu a otázek to nebudete nikdy vědět.
  • Učme se argumentovat.

3. Jednání, schůzka, telefonní hovor

  • Proč je nezbytné se připravit na schůzku
  • Informace o zákazníkovi a osobě, se kterou jednáme – kde informace můžeme sehnat?
  • Stanovení cíle (co si chci ze schůzky odnést, s čím budu spokojený)
  • Desatero správného obchodníka - čeho se vyvarovat a jak vystupovat.
  • Proč to nejde bez zápisu z jednání

4. Argumentace a zvládání námitek v praxi

  • Námitky a jejich význam. Námitka znamená zájem!
  • Nejčastější námitky a správná argumentace

5. Follow up

  • Aktivita v dalším postupu práce se zákazníkem. Aktivita je vždy na vaší straně.
  • Způsob komunikace a předkládání výsledků různým zákazníkům
  • Kroky vedoucí k úspěšnému uzavření obchodu

6. Akvizice a retence - černá a bílá?

  • Rozdíly v práci a komunikaci s akvizičním a retenčním zákazníkem
  • Jak pracovat s case studies - Konkrétní případy a příklady vydají za tisíc obecných slov a definicí
  • Jak si udržet věrného zákazníka
  • Co dělat, když se nedaří

7. Nástroje a pomocníci dobrého obchodníka

  • CRM - víme co to vlastně je a k čemu slouží?
  • E-mail - dobrý sluha, ale zlý pán
  • Práce s časem

Pro koho je školení prodejních dovedností určeno:

Kurz je určen pro začínající obchodní zástupce, ale i pro zkušené, kteří chtějí probrat své stávající zkušenosti s odborníkem. Školení je také vhodné pro majitele firem, kteří se ve své firmě starají obchod. Díky své praktičnosti je vhodný pro všechny, kteří se chtějí dozvědět, jak funguje obchod v reálném světě a výrazně zlepšit své obchodní a prodejní dovednosti.

Cena zahrnuje:

  • Tištěné materiály, elektronickou prezentaci
  • Oběd a občerstvení během dne
  • Závěrečný certifikát

Objednejte si školení ještě dnes!

Momentálně nemáme otevřený termín. Máte o školení zájem? Dejte nám vědět

Šipka do prava
Šipka do leva
Helena Kiselová, DIANA SEVEN, a.s. říká:

Asi po měsíci, co jsem obsolvovala toto školení, chci poděkovat za skvělé školení. Znalosti nabyté na kurzu aktivně využívám a nestačím se divit, jak fungují! Mám za sebou již několik úspěšných obchodních schůzek, za které vděčím vaší agentuře a především panu Husákovi, jehož prezentace byla bezkonkurenční.Vřele Vás budu doporučovat dál a velice ráda se nějakého dalšího kurzu zúčastním.

Jan Křenek, SECOMP PC Plus CZ, a.s. říká:

Jedno z nejzajímavějších školení, které jsem mohl absolvovat. Udržet pozornost a soustředěnost po celý den jen tak někdo nedokáže.
Františkovi se to povedlo. Pokud někdo z mého okolí bude mít zájem, jistě doporučím dál! O tomto školení jsem se dozvěděl sám z webu. Rozhodující pro mě byla osnova z webu – to o čem to bude a předešlé zkušenosti a reference školitele – Františka. Moc díky!

Mgr. Barbora Košábková, Medin, a.s. říká:

Velmi kladně hodnotím praktický přístup, ukázky příkladů z praxe oceňuji daleko více než čtení teoretických pouček, jak a co dělat či nedělat. I když školení trvalo několik hodin, díky interakci a možnosti kdykoliv diskutovat a položit otázku, jsem neztratila pozornost a školení mě bavilo. Děkuji za milý a osobní přístup lektora a poskytnutí možnosti se na cokoliv zeptat. 

Sabina Himmerová, Starez-Sport, a.s. říká:

Školení se mi velmi líbilo. Nebylo nudné ani jednotvárné a dozvěděla jsem se spoustu nových informací. Lektor nás skvěle zapojoval do diskuze, díky čemu nevedl pouze monolog. Školení bylo pouze trochu náročné, co se týče času.

Karla Borská, HTI CZ s.r.o. říká:

Školení se odehrávalo ve 100% příjemném prostředí a atmosféře. Dozvěděla jsem se mnoho informací, které při své obchodní činnosti určitě využiji. Takže za mě OK a vytrvejte v tomto duchu! 

Více