×

Nejbližší termín rekvalifikačního kurz Marketing je v Brně od 7. září

Po prvním otevřeném termínu ve Zlíně se rekvalifikační kurz vrací zpět do Brna. Jedná se již o čtvrtý plánovaný termín. Celkově čtyřmi otevřenými kurzy prošlo 24 účastníků.

Během třítýdenního intenzivního kurzu získají přítomní základní přehled ve vývoji marketingu, marketingovém výzkumu, jednotlivých nástrojích komunikačního mixu jako je Public Relations, reklama, podpora prodeje, osobní prodej a přímý marketing.

Nedílnou součástí dnešního marketingového působení je porozumění internetovému marketingu. Právě tomuto tématu je věnovaná celá čtvrtina kurzu, kdy účastníci získají přehled v SEO, internetové reklamě, marketingovém využití sociálních sítí a spoustě dalším. 

Kurzy jsou obohacující i pro lektory. Účastníci pracují na projektech, které mají sen nebo plánují jednou uskutečnit, připravují marketingový plán a tvoří strategii. Jejich nadšení při rozvíjení snů je nakažlivé, a proto během kurzu panuje přátelská a povzbuzující atmosféra

Pokud vás marketingové prostředí láká nebo se chystáte podnikat, podívejte se na náplň kurzu a popřemýšlejte. Abyste nekupovali zajíce v pytli, přečtěte si reference od absolventů

Související články

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.