×

Radka Hošková pro podnikatel.cz: „Tam, kde není zážitek, event jako by ani neproběhl.“

Tzv. event marketing se vyplatí nejen proto, že ve svých zákaznicích zůstává požitek ze zážitku delší dobu než třeba obrázek na banneru, ale také můžete své klienty poznat osobně. 

Požitek ze zážitků přetrvá

Budete otvírat novou restauraci, nebo chcete vylepšit podvědomí a obraz svého podniku mezi klienty nebo médii. Můžete také pomocí event marketingu získávat nové kontakty, udržovat ty stávající nebo krátkodobě zvýšit prodej.
 

Nemusíte být firma se závratným rozpočtem

Často si vybavíme, že firemní akce pořádají velké firmy s obrovskými rozpočty. Není to však tak, i jako malá firma můžete vycházet ze svých prostředků, jako třeba některá vinařství, co pořádají degustace nebo firmy zaměřené na potraviny nabízí ochutnávky. Nebo například firmy, zabývající se výrobou, nabízí lidem, aby si přišli vyzkoušet jejich práci a třeba si i nějakou maličkost vyrobit.

Celý článek s vyjádřením Radky Hoškové si přečtěte na www.podnikatel.cz

Naše agentura Rh+ marketing pro vás zajistí event, která bude tím pravým zážitkem pro vaše zákazníky nebo klienty.

Související články