×

Kurz moderního marketingu

Kamila Boubelíková Kamila Boubelíková
Zpět na seznam kurzů

Lektor

Kamila Boubelíková
Kamila Boubelíková

Na VŠE Praha se věnovala managementu a marketingu. V praxi se pohybuje více než 15 let. Své praktické zkušenosti s online marketingem sbírala v digitální agentuře Advertures, poté přidala offline marketing v Unileveru, kde opečovávala značky Flora a Bertolli. Následující zastávkou bylo jogurtové Danone se značkami Vitalinea, Dobrá máma a dalšími. Již 6 let se individuálně věnuje malým a středním firmám pod vlastní značkou Juicy Marketing. „Naplňuje mě vymýšlet strategie a plány českým podnikatelům a vidět jejich firmy růst. Při své práci vycházím z vlastních zkušeností, které okořením nápady ryze novými. V každém podnikatelském projektu hledám originalitu, která bude zákazníky bavit. Přijďte se dozvědět, co funguje a do jakých aktivit rozpočet raději neinvestovat. Marketing v reálné praxi.“

Poznejte mě!

Během dvou dnů kurzu marketingu vás naučíme efektivně plánovat, využívat a vyhodnocovat moderní formy marketingu. Zjistíte, jaké jsou možnosti online marketingu a Public Relations. Na kurzu marketingu se naučíte vytvářet obsah, který vaše zákaníky zaujme a jak z něj vytěžit co nejvíce. Vše není jen o penězích, ale hlavně dobré myšlence a vědět, jak s ní pracovat. Vše začne přípravou marketingového plánu.


Nyní během nouzového stavu v ČR probíhá kurz online. 


Marketingvé školení je určené všem, kteří se zajímají o marketing a marketingové komunikace. Mezi našimi účastníky jsou často marketéři, majitelé firem, asistenkty, které s marketingem začínají, ale i ti, kteří se připravují na nové povolání a chtějí získat nové znalosti z oblasti marketingu. Připravili jsme pro Vás dvoudenní kurz marketingu, na kterém vás naučíme marketingově přemýšlet a vydělávat více.
 

Probíraná témata:

  1. Jak správně sestavit marketingový plán a ušetřit tak spoustu času a zefektivnit celý marketing
  2. Co všechno potřebuje dobrý marketér vědět, aby mohl připravit kvalitní kampaň: analýza konkurence, situační analýza, trendy
  3. Marketingový model SEE-THINK-DO-CARE
  4. Co zanmená a jak použít 360°marketing
  5. Připravte se na GDPR - novelu o zpracovávání a ochraně osobních údajů
  6. Internetový marketing a jak naplno využít jeho potenciál
  7. SEO (optimalizace pro vyhledávače) a aktuální trendy
    • Analýza klíčových slov a zjištění potřeb zákazníků
    • Optimalizace na na webu (On-page) - správné použití klíčových slov, obsah webu, meta tagy, prolinkování webu, použití url adres
    • Optimalizace mimo web (Off-page) - jak budovat kvalitní zpětné odkaz
  8. Tvorba obsahu - content marketing
  9. PPC reklama (Pay per click),
    • Podle čeho kampaně vyhodnocovat? Jak poznáte, zdali jsou úspěšné? Naučíte se porozumět zkratkám a reportům..
    • Jak správně nastavit PPC kampaň pro systém AdWords a Sklik.
    • Důraz na efektivnost kampaně a minimální náklady.
    • Jak napsat dobrý inzerát.
  10. Blogy a jejich využití v marektingu
  11. E-mailový marketing - newsletter
  12. Webová analytika pomocí nástroje Google Analytics
  13. Sociální sítě, blogy - jak určit, které sociální sítě jsou ty správné pro Vaše podnikání a jak vystupovat na sociálních sítích
    • Marketingové využítí sociálních sítí: Facebook, Instagram, Google+, LinkedIn, Twitter, Foursquare
  14. Monitoring internetu - zjistěte, jak se o vás mluví na internetu 
  15. Komunikace s médii - jak zaujmout média a dostat vaše články a zprávy a do médií
  16. Jak má vypadat PR článek, který zaujme
  17. Tisková zpráva a jak ji správně napsat, tisková konference a jak ji správně zorganizovat
  18. Výběr PR nebo reklamní agentury pro vaši kampaň


Co si odnesete ze školení:

  • Ucelený přehled o možnostech marketingu
  • Konkrétní návody i tipy na zlepšení komunikace
  • Během školení budeme pracovat na vašich projektech


Výhody kurzu marketingu:

  • Malá skupina (max. 8 účastníků)
  • Lektor s mnohaletou praxí v marketingu
  • Prostor pro vaše projekty, případové studie a ukázky z praxe


Cena kurzu zahrnuje:

  • Prezentace v elektronické podobě
  • Dárkový balíček plný dobrot
  • Závěrečný certifikát

Kurz se oba dny koná vždy od 10.15 do 16.30 h

Jak bude online kurz vypadat?

  • Pokusíme se udělat maximum, abychom Vám co nejvíce nahradili osobní setkání
  • Stále platí, že se bude jednat o malou skupinku max. 8 účastníků, abyste mohli během celého kurzu diskutovat s lektorem i mezi sebou. Bude tedy omezený počet účastníků.
  • Kurz bude probíhat přes profesionální software pro pořádání online konferencí Webex
  • Na své obrazovce uvidíte lektorku, ale i prezentaci nebo jakýkoliv obsah, který Vám bude chtít lektorka nasdílet
  • Po kurzu Vám poštou zašleme certifikát o absolvování kurzu
  • Jako poděkování od nás dostanete dárkový balíček plný dobrot
 
Co Vy budete ke kurzu potřebovat?
  • Počítač s připojením k internetu a klidnou místnost

V rámci online kurz můžete přihlásit druhého účastníka z Vaší firmy se slevou 50 %.

Objednejte si školení ještě dnes!

Základní informace

Odstranit řádek
Přidat účastníka

Fakturační údaje

* Povinné údaje

Odesláním poptávkového formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů a s obchodními a storno podmínkami. Pracovník agentury Vás bude dále kontaktovat s potvrzením termínu.

Šipka do prava
Šipka do leva
Lucie Vystrčilová, FOF Management s.r.o., říká:

"I já bych Vám ráda poděkovala za skvělý kurz, který jsem minulý týden absolvovala. Vše proběhlo v pořádku, kurz vedený paní inženýrkou Boubelíkovou byl neskutečně zajímavý a velmi přínosný. Společně jsme odhalily chyby, případně nedostatky, na kterých můžeme pracovat a zlepšovat se. Lektorka byla velmi milá a její prezentace mě velmi bavila. Určitě budu ráda, pokud se budu moci opět zúčastnit některého z vašich dalších kurzů."

Barbora Košábková, Medin, a.s. říká:

"Děkuji za velmi přínosné školení. Každé probírané téma mi přineslo nové poznatky. Oceňuji odbornou stránku a praktický přístup lektorky. Školení tohoto typu (praktičnost provázaná s teorií) považuji za nejvíc hodnotné pro mé profesní upotřebení. Ještě jednou děkuji za osobní přístup a profesionalitu. Ráda využiji i další kurzy Vaší firmy."

Michala Zemánková, PEON TSL s.r.o. říká:

"Díky dvěma dnům školení jsem si utřídila vědomosti a doplnila je o důležité informace a tipy, na čem zapracovat. Mimo to jsem získala spoustu námětů a rad, jak se posunout dál, zviditelnit naši firmu a na čem novém zapracovat. Děkuji, školení bylo velmi přínosné."

Veronika Tesařová, RC Development s.r.o. říká:

"Kurz byl pro mě velmi inspirativní, odnáším si spoustu myšlenek a nových nápadů. Ocenila jsem především příklady z praxe, kapitolu věnovanou PPC kampaním, SEO a Google analytics. Vše bylo přehledně vysvětleno. Určitě to nebyl můj poslední kurz."

Michal Hlavina, BIBUS s.r.o. říká:

"Velice přínosné školení, na kterých jsem si ověřil své stávající znalostí a získal mnoho nových informací o aktuálních trendech."

Iva Ovečková, Finanční správci říká:

"Mám pocit, že 2 dny kurzu mi daly daleko více než 3 roky školy. Děkuji za utřídění myšlenek. Teď už vím, jak marketing v naší firmě uchopit."

Kateřina Chalupová, Sportovně relaxační areál Hluboká nad Vltavou říká:

"Jedním slovem PARÁDA :-) Jako pro čerstvého zaměstnance je pro mě vše nové. Na školení jsem byla úplně poprvé a maximálně mě to nadchlo. Základy z marketingu mám ze školy a propojení s praxí ze školení je maximálně báječné! Radko děkuji, jste velmi milá a chytrá – svůj obor znáte a umíte to lidsky předat. Na školení byla báječná atmosféra."

Daniel Franc, Klinker centrum s.r.o. říká:

"Školení pro mne  bylo velmi přínosné. Snažím se hodně sebevzdělávat a díky školení, si myslím, jsem dostal jasný směr kudy jít a hlavně, jak vše co umím dělat ještě lépe. S aplikací získaných informací jsem začal již včera večer a těším se, až budu pokračovat dále.

Moc rád navštívím další školení, protože paní lektorka byla velmi příjemná, ale co hlavně bylo vidět, že vše o čem mluvila, byly z praxe získané a ověřené informace. Děkuji moc!"

Ing. Šárka Svitáková, Beauty Servis Group říká:

"Školení se mi velice líbilo. Dozvěděla jsem se vše, co jsem potřebovala a ještě více. Znovu bych se na tuto agenturu obrátila. Kladně hodnotím velice vstřícný přístup při školení a množství rad a postřehů z praxe."

MVDr. Jan Dulíček, Vétoquinol s.r.o. říká:

"Chtěl bych Vám velmi poděkovat za velice milý a ochotný přístup během školení. Určitě jsem získal spoustu námětů na čem v budoucnu zapracovat, kde jsou možnosti. Celkově pro mě mělo školení přínos. Určitě budu rád, když Vás budu moci v budoucnu kontaktovat a získám další cenné informace."

Více